جمعه سی و یکم فروردین ماه
جمی کاراگر:

احتمال کنارگذاشتن فیرمینو از ترکیب لیورپول زیاد است

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، نگران است که فرم فعلی فیرمینو موجب کنارگذاشته شدن او از لیورپول شود.

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول، نگران است که فرم فعلی فیرمینو موجب کنارگذاشته شدن او از لیورپول شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، مهاجم برزیلی لیورپول اخیرا چندان آماده نشان نداده و نمایش او در ترکیب لیورپول نگرانی هایی را برای جیمی کاراگر به وجود آورده است.

کاراگر با ابراز نگرانی راجع به فرم روبرتو فیرمینو در بازی های اخیر گفت که این بازیکن در خطر کنار گذاشته شدن از ترکیب لیورپول است.

فیرمینو در کنار محمد صلاح و سادیو مانه یکی از سه مهاجم زهردار لیورپول در فصل های اخیر بوده است. این سه یکی از مهمترین عناصر قهرمانی فصل پیش لیورپول در لیگ برتر پس از 30 سال بودند، اما کاراگر نگرانی هایی راجع به افت شدید فیرمینو در این فصل دارد.

جیمی کاراگر در این باره گفت: "باید بگویم که من نگران فیرمینو هستم. او هرگز گلزن اصلی لیورپول نبوده، این وظیفه دو مهاجم دیگر این تیم بود، اما فیرمینو هم آنجاست تا در گلزنی سهیم باشد.

وقتی آن دو گل نمی زنند، او باید بزرگترین تهدید تیم در گلزنی باشد. در تساوی برابر منچستر یونایتد او چندین فرصت داشت اما نتوانست درست به توپ ضربه بزند.

 عملکرد او در شرکت دادن بقیه بازیکنان در بازی و فشار در حملات و پس گرفتن توپ بسیار افت کرده است و من فقط راجع به این فصل صحبت نمی کنم، این مشکل فصل پیش هم که لیورپول قهرمان شد، وجود داشت. من ان موقع هم نگران بودم و فکر می کردم که او چطور قرار است اوضاع را عوض کند.

او کسی است که من بیش از همه نگرانش هستم و اگر یکی باشد که قبل از بقیه از ترکیب لیورپول کنار گذاشته شود، فکر میکنم که احتمالا آن شخص فیرمینو خواهد بود. دیر یا زود ترکیب این سه مهاجم لیورپول تغییر خواهد کرد.

تعداد گل های آنها پیوسته دارد کمتر می شود. چیز دیگری که به چشم می آید آمار مالکیت توپ او است که به شدت افت کرده. وقتی او گل نمی زند یا پاس گل نمی دهد، مشغول کارهای دیگری است، اما به هر حال این یک افت بسیار شدید است.

او کسی است که من نگرانش هستم. خواه مشکلش افت آمادگی باشد، یا افتی که به دلیل بالا رفتن سن به وجود می آید، برای هر مهاجمی طبیعی است وقتی به اواخر دهه دوم زندگی خود می رسد دیگر به خوبی دیگر بازیکنان حاضر در زمین بازی نکند."