پنجشنبه نهم فروردین ماه

نشست کمیسیون ورزشکاران در کمیته ملی المپیک

نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با حضور اکثریت اعضاء در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ افشین نوروزی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران درباره نشست روز گذشته گفت: در ابتدای نشست هادی ساعی رئیس کمیسیون به بررسی مصوبات جلسات گذشته بخصوص بحث بیمه ورزشکاران که برای کمیسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است پرداخت و گزارشی از مراحل پیگیری آن ارائه کرد که امید می رود نتایج خوبی حاصل شود پیشنهاد تهیه بانک اطلاعاتی از تمامی ورزشکاران المپیکی توسط این کمیسیون  با همکاری فدراسیون ها از مصوبات نشست دیروز کمیسیون ورزشکاران بود.

وی ادامه داد:همچنین در نشست دیروز پیشنهاد گردید تا در بازدیدهای مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوها و فدراسیون ها نماینده ای از کمیسیون ورزشکاران به منظور انتقال نقطه نظرات ورزشکاران به کمیسیون و بررسی مسائل آنان حضور داشته باشد.
نوروزی خاطر نشان کرد: ارائه درخواست افزایش حقوق مدال آوران المپیکی به هیئت اجرایی کمیته با توجه به اینکه چند سالی است این مبلغ تغییری نکرده است نیز از دیگر پیشنهادات مطرح شده در نشست روز گذشته کمیسیون ورزشکاران بود و  مقرر شد شرایطی فراهم شود تا یکی از اعضای کمیسیون به عضویت هیئت مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به منظور حمایت هرچه بیشتر از ورزشکاران دربیاید.