پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ برتر والیبال تحرک بعد از توقف؛

هراز-سایپا؛ نبرد در اوج

فردا نوبت دیگر برای تیم های سوپر لیگی باشگاه های کشور است تیم ها بعد از توقفی حدود یک هفته ای دوباره به پایتخت آمدند تا سه هفته بازی را در سه روز برگزار کنند.

فردا نوبت دیگر برای تیم های سوپر لیگی باشگاه های کشور است تیم ها بعد از توقفی حدود یک هفته ای دوباره به پایتخت آمدند تا سه هفته بازی را در سه روز برگزار کنند.


سرگل مسابقات فردا نبرد سایپا تهران و لبنیات هراز آمل است تیم های سوم و چهار جدول در شرایطی مقابل همدیگر قرار می گیرند که سایپایی ها با پاسورهای جوان خود هماهنگ تر شده اند و هراز نشین ها نیز امید به بازگشت فرهاد قائمی و عادل غلامی دارند این بازی ساعت 14 فردا در خانه والیبال برگزار می شود شبکه تلویزیونی ورزش آن را پخش می کند.
یکی دیگر از دیدارهای جذاب هفته باید میان پیکان و شهداب یزد باشد مسابقه ای که در ساعت 17 در خانه والیبال خواهد بود شهداب روی روند برد است و پیکان برای اینکه از پلی اف دور نماند پیکار خواهد کرد. شهرداری ارومیه تیم دوم جدول با پشتوانه 15 پیروزی به مصاف تیم دوازدهم جدول شهرداری قزوین می رود. ارومیه همه چیز برای تثبیت جایگاه دارد مگر اینکه گاهی دچار فراز و فرود می شود اما قزوین با از دست دادن سرمربی و سرپرست خود رویاهای جدیدی را در سر می پروراند برای این تیم نیز ماندن در جمع 10 تیم برتر ایده آل است .
فولادسیرجان ایرانیان قهرمان نیم فصل با تیم جان سخت خاتم اردکان بازی دارد این مسابقه در ساعت 11 صبح در خانه والیبال خواهد بود به لحاظ فردی نه ولی از جهات تاکتیکی یکی از بازی های خوب فردا می شود.
آذرباتری تیم شگفتی ساز هفته های پیش در قعر جدول در تکاپوی یک بازی دیگر است اما این تیم مقابل فولاد سپاهان صدر نشین لیگ کاری بسیار دشوار خواهد کرد. با این همه باید انتظار دیدارها نشست و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.
نویسنده: جمشید حمیدی