جمعه دهم فروردین ماه
حرفی برای گفتن؛

غرور گمشده در والیبال

بزرگی می گوید اندکی غرور به آدمها کمک می کند تا فاصله شان را با دیگران حفظ کنند و البته این غرور به منزله غره شدن نیست.

بزرگی می گوید اندکی غرور به آدمها کمک می کند تا فاصله شان را با دیگران حفظ کنند و البته این غرور به منزله غره شدن نیست.

متاسفانه بخشی از جامعه والیبال ما این غرور را از دست داده اند و کار به جایی کشید که در یک برنامه غیر ورزشی مضحکه دست مجریان می شوند واقعا نمی دانیم که صدا و سیما با این روش کدام برنامه فرهنگی را ترویج می دهد اما چرا مربیان ما اینگونه راحت در دام می افتند یا بلایی که بر سر عزل و نصب مربیان پایه به وجود آمده تا قصد نابودی مورد انتقاد بیرحمانه قرار گرفته اند نمونه های دیگری است و یا سوژه شرط بندی که اگرچه خیلی جدید نیست اما نیشتری بر دملی چرکین است.
سالها بود که والیبالی ها به لحاظ اخلاقی و رفتاری سرمشق سایر قهرمانان رشته های مختلف بوده اند اما در اثر ورود آدمهای ره گم کرده والیبال هم شد فوتبال!! 


انصاری: شانزده تیم، شایعه است
دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال افزایش تعداد تیم های لیگ برتری را شایعه خوانده است.
نادر انصاری در گفت و گو خبرنگار البرزورزشی گفت: طبق آئین نامه سازمان لیگ چهار تیم انتهای جدول حذف و دو تیم برتر لیگ یک به جمع سوپر لیگی های سال آینده اضافه خواهند شد بنابراین افزایش تعداد لیگ ها تا رقم 16 واقعیت ندارد. البته خودتان فضای ورزش ما را می شناسید و شاید تغییراتی ناخواسته اعمال شوداما تا این لحظه افزایش تعداد تیم توجیه قانونی و حتی دستوری ندارد.
انصاری درباره درخواست برخی تیم های لیگ یک مبنی بر صعود هشت تیم به دور حذفی نیز گفت: این تیم ها به طور مکتوب درخواست کرده اند تا وارد مرحله پلی آف شوند اما آئین نامه سازمان لیگ از همان روز قرعه کشی اعلام شد و آن اینکه از هر گروه فقط چهار تیم به دور بعدی راه پیدا خواهند کرد و تاکنون شهرهای گرگان، اردبیل و تهران درخواست میزبانی داده اند که سازمان رویدادها پس از بررسی شرایط کرونایی شهرها و داشتن امکانات و سهولت در رفت و آمد ها شهر میزبان را اعلم خواهند کرد.

گفت و گو: جمشید حمیدی