پنجشنبه نهم فروردین ماه

آناستازی عذرخواهی می کند

آندره آناستازی Andrea Anastasi مربی والیبال تیم ورا ورشوا Verva Warszawa ، Orlen Paliwa ویدئویی را در وب منتشر کرده است که در آن از رفتار خود در جریان بازی روز یکشنبه لیگ لهستان به تیم آلورون سی ام سی وارتا زاویر چیه Aluron CMC Warta Zawiercie سه بر صفر باخته بود عذرخواهی می کند.

آندره آناستازی  Andrea Anastasi مربی والیبال تیم ورا ورشوا Verva Warszawa ، Orlen Paliwa ویدئویی را در وب منتشر کرده است که در آن از رفتار خود در جریان بازی روز یکشنبه لیگ لهستان  به تیم  آلورون سی ام سی وارتا زاویر چیه Aluron CMC Warta Zawiercie  سه بر صفر باخته بود عذرخواهی می کند.

 آناستازی در ابتدای فیلم اطمینان داد: "من می خواهم از همه کسانی که سخنان من آنان را تحت تأثیر قرار داده است عذرخواهی کنم. جیغ های من در جریان مسابقه با زاویرچیه کاملاً نامناسب بودند و به هیچ وجه نمی خواهم خودم را توجیه کنم. "
شکست برابر آلورون چهارمین باخت متوالی  تیم وروا  به مربیگری این ایتالیایی در پلاس لیگا بود. ایتالیایی مذکور ، که در گذشته ، سرمربی تیم لهستان و تیم های باشگاهی لهستان هم بوده . او به دلیل واکنش های احساسی خود نسبت به اتفاقات داخل زمین شناخته شده است. اما  او روز یکشنبه  یک قدم جلوتر رفت. در اولین ست ، با برتری بالای رقبا ، او ادعا کرد که پس از ضربه آرتور شال پوک   Artur Szalpuk    ، توپ را ز در هنگام پرش لمس می کند. داوران اختلاف نظر داشتند ، اما مربی خشمگین شروع به فریاد زدن به زبان مادری خود نسبت به تیم میهمان از زاویرچیه کرد.
ماتئوس مالینوفسکی Mateusz Malinowski، پشت خط زن آلورون ، گفت:
٬٬ چنین رفتاری شایسته یک مربی  خیلی شناخته شده نیست. همه بازیکنانی که در PlusLiga  یک مربی ایتالیایی داشتند ، معنی آن را می دانند ٬٬
عصر دوشنبه ، پیامی در وب سایت باشگاه ورشوا پیام زیر نوشته شده بود: "پس از یكی از ضربات ، در گرماگرم مسابقه ، آندره آناستازی به طور غیر اخلاقی به بازیکن تیم رقیب - پیوتر اورچك Piotr Orczykروی کرد. مربی تیم ما به خاطر صحبت هایش هم از بازیکن و هم از پرسنل کل تیم زاویر چیه  و همچنین همه افرادی که از نظر احساسی تحت تاثیر قرار گرفته اند اند عذرخواهی می کند "- روز سه شنبه ، آناستازی فیلمی از عذرخواهی خود را در توییتر منتشر کرد. "متاسفم ، پیوترک ، من اشتباه بزرگی کردم و امیدوارم که عذرخواهی من را بپذیری. گاهی اوقات در طول یک مسابقه بحث هایی انجام می شود ، کنترل  از دست ما در می رود ، از کلمات اشتباه استفاده می کنیم. ، می دانم  این اولین بار نبود. بدیهی است که این شقاق سازی نیست. اما من امیدوارم که همه ، از جمله پیوترک ، عذرخواهی من را بپذیرند ، "و او در پایان به لهستانی اضافه کرد:" یک بار دیگر ، من از بهترین هواداران لهستان عذرخواهی می کنم. "
نویسنده: رحیم رحیم زاده