جمعه دهم فروردین ماه
لمپارد بعد از شکست از چلسی؛

دیگر کنترلی به آینده ندارم

پس از شکست 2-0 چلسی برابر لستر، حالافرانک لمپارد، سرمربی این تیم می گوید دیگر کنترلی بر آینده خود ندارد.

پس از شکست 2-0 چلسی برابر لستر، حالافرانک لمپارد، سرمربی این تیم می گوید دیگر کنترلی بر آینده خود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، پس از شکست برابر لستر، حالا فشارها روی سرمربی چلسی از قبل هم بیشتر شده است.

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، با افزایش فشارها تایید کرده که آینده‌اش دیگر از کنترل او خارج است.

 شاگردان فرانک لمپارد با این شکست، پنجمین باخت خود در هشت بازی گذشته چلسی در لیگ برتر را تجربه کردند و لستر نیز در شبی که شایسته پیروزی بود، به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

 پس از این شکست، گمانه‌زنی ها راجع به آینده لمپارد روی نیمکت چلسی افزایش یافته و این سوال مطرح است که آیا رومن آبراموویچ، مالک چلسی، همچنان به لمپارد در این تیم فرصت خواهد داد؟

 

فرانک لمپارد پس از شکست برابر لستر، راجع به آینده‌اش در این تیم گفت: "من کنترلی روی آن ندارم. این سوال در هفته های گذاشته مدام از من پرسیده شده. من درک می کنم و این درست یا غلط انتظاری است که باشگاه دارد.

من این شغل را با دانستن این موضوع که این تیمی نیست که آماده رقابت باشد و روزهای سختی در پیش خواهم داشت، پذیرفتم. ما محرومیت داشته‌ایم، بازیکنان جوانی داریم، بازیکنان جدیدی داریم که می شود دید در تلاش برای رسیدن به آمادگی و جا افتادن در تیم هستند. در این لحظه باید بجنگیم."

لمپارد بار دیگر تقصیر این شکست را به گردن بازیکنان‌اش انداخت و گفت: "بازیکنانی هستند که به آن خوبی که باید بازی نمی کنند. من خودم بازیکن بوده‌ام و بازیکنان تنها کسانی هستند که می توانند با این وضعیت کنار بیایند.

شکل کلی بازی ما کند، تنبل و با عدم تمایل به دویدن بود که با نداشتن اعتماد به نفس همراه بود. ما از تیم بهتر در زمین شکست خوردیم.