جمعه دهم فروردین ماه
نیم نگاه...

پرسه سرگردانی در مدیریت فوتبال

با کناره گیری یکی دیگر از کارشناسان وزارت ورزش از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ثابت شد که از کارمندان عالی رتبه این وزارتخانه نیز کاری برای پایان دادن به مشکلات باشگاه های بزرگ بر نمی آید.

با کناره گیری یکی دیگر از کارشناسان وزارت ورزش از هیات مدیره باشگاه  پرسپولیس ثابت شد که از کارمندان عالی رتبه این وزارتخانه نیز کاری برای پایان دادن به مشکلات باشگاه های بزرگ بر نمی آید.

بعد از احمد سعادتمند که فرجامی تلخ در باشگاه استقلال داشت نوبت به علی رغبتی رسید که او هم از باشگاه پرسپولیس برود. وقتی مغزهای متفکر وزارت ورزش نتوانند با مشکلات باشگاه ها را سر و سامان بدهند در ورزش کشور چه خواهند کرد.
این پرسشی است که ما در البرزورزشی و روزنامه شوت بارها مطرح کرده ایم اما باز مسئولان محترم راه رفته را می روند و به بن بست می رسند هشت سال زمان خوبی بود تا این مشکلات عدیده پرسپولیس و استقلال که متولیان آنها وزارت ورزش به حساب می آیند گوشه هایی از هنر مدیریت و درایت خود را به رخ بکشند اما حالا که نشد شاید لازم باشد همانند آن داور محترم عذرخواهی کنند و اعلام دارند که کاری از دست ما بر نمی آید این مساله در مورد آقای رسول پناه هم صدق می کند مدیران ما به ویژه آنهایی که از سوی وزارت ورزش انتخاب می شوند باید رفتار فرهنگی را بلد باشند و در سخنوری ادبیات مقبولی را ارائه دهند.
همه می دانند که حساسیت فوتبال به ویژه دو  باشگاه سرخ و آبی در نزد عموم مردم چقدر بالاست پس بیاییم با تجدید نظر در پندارها و انتخابات خود راه تازه ای را در پیش بگیریم واقعا تعجب آور است که نتوانیم با داشتن این همه شخصیتهای معتبر در فوتبال دور خود بچرخیم و پرسه سرگردانی بزنیم.
نویسنده: رضا اسماعیلی