جمعه دهم فروردین ماه
چند پرده از فوتبال؛

خطر بیخ گوش پرسپولیس

پرونده طلب بوودیمیر مهاجم کروات فصل پیش پرسپولیس به مراحل سختی رسیده است و احتمالابرای پرسپولیس دردسر های جدیدی ایجاد خواهد کرد.

پرونده طلب بوودیمیر مهاجم کروات فصل پیش پرسپولیس به مراحل سختی رسیده است و احتمالابرای پرسپولیس دردسر های جدیدی ایجاد خواهد کرد.


فیفا به پرسپولیس اطلاع داده است،اگر ظرف چند روز اینده پول کامل بودیمیر پرداخت نشود،پرسپولیس از سه پنجره نقل وانتقالات محروم خواهد شد.در این رابطه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این مطلب گفت:پرداخت طلب بودیمیر را باید جدی گرفت وباشگاه در تلاش است تا این مشکل را حل کند .

شجاعت سعید اذری
مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در پی عذرخواهی حیدری داور فولاد با پرسپولیس به اشتباهات داوری اش اینگونه واکنش نشان داد و گفت: جای قدر دانی دارد که یک داور به اشتباهات خود اعتراف کرده واز تیم وهوادارن پرسپولیس عذر خواهی می کند.پنالتی که داور به سود فولاد وبه ضرر پرسپولیس گرفت پنالتی نبود پرسپولیس از این بابت متضرر شد،اما در کنار این قدرانی باید گفت،اقای حیدری بار اول نیست که در قضاوت دچار اشتباه می شود.ایشان به جای عذر خواهی باید در خصوص ضعف های خود چاره اندیشی کند.

نعمتی: از جان پرسپولیس چه میخواهند

سیامک نعمتی هافبک تیم پرسپولیس که در این تیم نقش اچار فرانسه را دارد به خبرنگار البرزورزشی؛ گفت: نمی دانم تیم پرسپولیس چه هیزم تری به دیگران فروخته که هر روز یک مشکل برای این تیم ایجاد  می کنند.
توصیه من این است که دست از سر پرسپولیس بردارند زیرا هر چه علیه پرسپولیس اقدام شود پرسپولیس تیم تر وقوی تر خواهد شد.درتیم اراده ای وجود دارد  که حاشیه سازان از ان بی خبرند.در این اراده فعل قهرمانی صرف خواهد شد که هیچ موانعی نمی تواند ان را باز دارد.

آرزوی قایدی؛ اقای گل لیگ

مهدی قایدی شماره ۱۰تیم استقلال چندی پیش در یک محفل دوستانه عنوان کرده است، در حال حاضر چند پیشنهاد دارم که عمدتا از سوی کشورهای خارجی است. دوست دارم بیشتر و بهتر دیده شوم.اما در این میان دنبال تیم ها اروپایی هستم،اما قبل از اینکه از استقلال جدا شوم می خواهم  عنوان بهترین گلزن لیگ را داشته باشم تا با این عنوان بزرگ به تیم های خارجی راه پیدا کنم.