پنجشنبه نهم فروردین ماه

مسی نباشد، بارسا بدون پنالتی زن می ماند

بارسلونا شب گذشته در جریان پیروزی برابر کورنیا دو پنالتی در جریان بازی از دست داد.

بارسلونا شب گذشته در جریان پیروزی برابر کورنیا دو پنالتی در جریان بازی از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بارسلونا شب گذشته از سری مسابقات جام حذفی اسپانیا یا کوپا دل ری مهمان کورنیا بود که در بازی قبلی خود موفق شده بود اتلتیکومادرید را از دور رقابت خارج کند.

 

شاگردان رونالد کومان نیز مقابل این تیم نه چندان شناخته شده به دردسر افتادند اما نهایتا بعد از 120 دقیقه تلاش پیروز از زمین مسابقه خارج شدند و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کردند.

 

با این حال شاید بارسا می توانست در همان 90 دقیقه کار حریف را تمام کند اما دو پنالتی از دست رفته توسط این تیم باعث شد که نبود لیونل مسی در یک بخش دیگر نیز حس شود.

 
پیش از این شاهد بودیم که مارتین برایثویت در دیدار مقابل ایبار یک ضربه پنالتی را از دست داده بود. با این وجود بعد از اعلام اولین پنالتی برای بارسا در مسابقه دیشب میرالم پیانیچ پشت توپ ایستاد اما ضربه این هافبک بوسنیایی به شکل زیبا توسط دروازه بان حریف مهار شد.

 

 این اما پایان کار نبود و در نیمه دوم مسابقه تیم رونالدو کومان به یک ضربه پنالتی دیگر دست یافت. این بار عثمان دمبله پشت توپ ایستاد و ضربه این بازیکن باز هم توسط دروازه بان حریف برگردانده شد تا مشخص شود که بارسا بدون لیونل مسی پنالتی زن هم ندارد.