پنجشنبه نهم فروردین ماه

کلوپ: باخت مقابل برنلی مشت محکمی توی صورت ما بود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باخت به برنلی مانند مشت محکمی به صورت تیمش بود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باخت به برنلی مانند مشت محکمی به صورت تیمش بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ سرمربی آلمانی لیورپول مسئولیت باخت غافلگیرکننده شب گذشته این تیم در آنفیلد را بر عهده گرفت. باخت 1-0 لیورپول برابر برنلی، فاصله این تیم با صدر جدول را به 6 امتیاز رساند.

کلوپ باخت به برنلی را مشت محکمی به صورت لیورپول توصیف کرد و گفت که در حال حاضر نمی تواند به رقابت بر سر قهرمانی فکر کند.

 

مدافع عنوان قهرمانی همچنین با باخت دیشب، رکورد 68 بازی بدون باخت در آنفیلد را نیز از دست داد. این اولین بار از سال 2000 تاکنون است که لیورپول در چهار بازی پیاپی لیگ گل نمی زند!

 
یورگن کلوپ پس از باخت دیشب لیورپول گفت: "مثل یک مشت بسیار بسیار محکم به صورت ما بود. این تقصیر من است، توضیح ساده‌اش این است. ما توپ را زیاد در اختیار داشتیم، موقعیت هایی ایجاد کردیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این بازی را باز نگه داشت و بعد آنها آن پنالتی را گرفتند. الیسون به من گفت که او به بازیکن آنها نخورده، اما من تکرار صحنه را ندیدم.

مشکل تصمیمات اشتباه در لحظه است، سه پاس در محوطه جریمه، ما سعی کردیم یک بازیکن را در محوصه جریمه پیدا کنیم، که کسی را پیدا نکردیم، این کار من این است که مطمئن شوم بچه ها در موقعیت مناسب قرار دارند. در حال حاضر چنین احساسی دارم.

این یکی از آن بازی های سخت بود که توضیح دادن‌اش آسان نیست. بازیکنان من امشب سخت تلاش کردند و نتیجه نداد. اگر چیزی درست کار نمی کند، باید سخت تر تلاش کنید، بیشتر و طولانی تر تلاش کنید. باختن در این بازی آسان نبود و ما توانستیم ببازیم!

مسئله سرزنش کردن کسی نیست، ما باید این مشکل را با هم حل کنیم و این کار را خواهیم کرد. در فوتبال شما وقت زیادی ندارید. ما تلاش زیادی کردیم، در بعضی دقایق چیزهای درست را امتحان کردیم و در بعضی دقایق نه. مشکل همین است. باید این دیوار را با عملکرد درست با تلاش کردن فرو بریزی. ما شانس هایی داشتیم.

در این لحظه نمی توانیم رقابت بر سر عنوان قهرمانی را تصور کنیم."

یورگن کلوپ که نمی توانست باور کند پس از 27 شوت به دروازه، شاگردانش نتیجه بازی را واگذار کرده اند، افزود: " همیشه تقصیر من است. ما مسابقه ای را باختیم که باختن در آن تقریبا غیرممکن بود. این تقصیر من است. وظیفه من است که مطمئن شوم بازیکنانم احساس و اعتماد به نفس درست و لازم را دارند.

توپ را زیاد در اختیار داشتیم و توانستیم موقعیت های خوبی خلق کنیم اما تصمیم نهایی‌مان درست نبود. هفته پیش هم همین را گفتم.

بازی برابر این تیم های پایین جدولی کار سختی است.

اگر گل اول را می زدیم می توانست کمک کند، اما ما نتوانستیم. این باعث شد که رقیب ما تغییر کند. وقتی یک مدت طولانی گل نمی زنی، خیلی ها دیگر احساس اعتماد به نفس نمی کنند.

من هیچوقت به خودمان به عنوان یک تیم گل نزن فکر نمی کردم. می دانم که باید سخت کار کنیم. این اولین یا آخرین باری نیست که در فوتبال چنین اتفاقی می افتد.

ما تنها می توانیم از تجربه این بازی برای بازی بعد استفاده کنیم. این باخت به این دلیل رخ نداد که بازیکنان ما توانایی ندارند. تصمیم گیری ما مشکل اصلی است. اگر در موقعیت های بزرگی که داریم گل بزنیم، این اوضاع را تغییر می دهد، ولی ما نتوانستیم."

 

لیورپول با توجه به بازی های بزرگی که در پیش دارد، باید هر چه زودتر به ریتم و هارمونی قبلی خود بازگردد. در اولین گام، این تیم روز یکشنبه در دور چهارم FA Cup در اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد می رود.