جمعه سی و یکم فروردین ماه
لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور؛

پیکار پنج تیم برای صعود به پلی آف

هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با صعود تیم های هراز ، سپاهان و شهرداری ارومیه به دور حذفی منجر شد ولی پنج تیم دیگر سایه به سایه همدیگر را تعقیب می کنند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با صعود تیم های هراز ، سپاهان و شهرداری ارومیه به دور حذفی منجر شد ولی پنج تیم دیگر سایه به سایه همدیگر را تعقیب می کنند.


در مهمترین بازی هفته لبنیات هراز در نمایشی پایاپای که حدود سه ساعت به درازا کشید سایپا را شکست داد تیم هراز بیش از اینکه به تک ستاره ها دل بسته باشد بیشتر با زدن سرویس های تاکتیکی و باز کردن دفاع نارنجی پوشان احتمام ورزید. در سایر دیدارها نبرد پیکان و شهداب یزد نیز کمی تا قسمتی جنجالی بود و دو بار بازیکنان دو تیم به هم پریدند و یک بازیکن خودرو سازان نیز اخراج شد اما به نظر می رسد که باید گردن هر بازیکنی یک سوت داوری آویخت تا به جای آنها قضاوت کند اینکه داوری بدون اشتباه نبود به چشم خود دیدیم و ای کاش کارت قرمز را همان آغاز بازی نشان می داد را گربه را دم حجله می کشت.
در سایر دیدارها شهرداری ارومیه بر تیم قزوین با مربی جدید غلبه کرد آذرباتری به سپاهان باخت و شهرداری ورامین نیز راهیاب را با شکستی دیگر دمخور ساخت و از نبرد فولاد سیرجان و خاتم اردکان خبر دارید که باعث اعتراض تیم های برنده و بازنده شد اینکه در سازمان لیگ نباید همه مسئولیت را به دوش یک فرد انداخت و خود را کنار کشید.


در پایان این هفته سپاهان با 16 برد و چهار شکست صدرنشین لیگ شد.
ترین های هفته:
پاسور ها: علیرضا بهبودی(سیرجان)، علی رمضانی(هراز)، امیرحسینی (پیکان)
سرعتی ها: مهرداد بابائی(ورامین)، محمد کاظم غفاری(هراز)، رضا عابدین(شهداب)
قدرتی ها: بهنام حاجی پور(شهداب)، شهروز همایون فر منش(هراز)، امین خواجه خلیلی( سیرجان)
قطر پاسورها: پوریا یلی(شهرداری ارومیه)، محمود رسولی(سپاهان)، رضا رضایی(شهداب)
لیبروها: مهدی مرندی(سپاهان)، محمدرضا اصلانی(ورامین)،رافع تبری(هراز)
تیم هفته: لبنیات هراز
مربی هفته: بهروز عطایی
بازیکن هفته : شهروز همایون فر منش-فرهاد قائمی
پدیده هفته: میلاد حمیدی
امتیاز آور هفته: محمد امین اسماعیل نژاد با 32 امتیاز از سایپا
داور هفته: فرهاد شاه میری(داور اول)- احمد سرمست(داور دوم)
نویسنده: جمشید حمیدی