پنجشنبه نهم فروردین ماه
مطابق برنامهای فدراسیون جهانی پیش می رویم؛

سهرابیان: در مورد ملایی متخصصان پزشکی و نادو مجاب شده اند

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نگرانی در مورد نازنین ملایی برطرف شده است و فدراسیون جهانی با مدارکی در مورد بیماری ایشان ارائه داده ایم مجاب است و مشکلی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نگرانی در مورد نازنین ملایی برطرف شده است و فدراسیون جهانی با مدارکی در مورد بیماری ایشان ارائه داده ایم مجاب است و مشکلی وجود ندارد.


علیرضا سهرابیان در گفت و گو با البرزورزشی در مورد اینکه تمرینات تیم های ملی رشته قایقرانی به چه صورت پیش می رود عنوان کرد: تمرینات آبهای آرام در بخش کایاک و کانوئینگ از هفته آینده آغاز خواهد شد و باتوجه به اینکه در فصل زمستان به سر می بریم و ورزشکاران باید در آب و هوای مناسب تری تمرینات خود را ادامه بدهند مذاکراتی شده است که شنبه و یکشنبه 11 و 12 بهمن ماه تمرینات را در بندر خمیر و چابهار برگزار کنیم زیرا این مناطق دارای موقعیت دریایی هستند و وزش باد و حرکت آب باعث می شود که قایقرانان بتوانند در وضعیت تقریبا یکسانی با مسابقاتی که قرار است در تایلند شرکت کنند تمرین داشته باشند تا مشکلی در تایلند برای ما به وجود نیاید زیرا شرایط در تایلند به همین گونه است .
وی در مورد وضعیت نازنین ملایی و صحبتهایی که با فدراسیون جهانی در مورد این قایقران شده است؛ افزود: خانم ملایی هم همانند دیگر شهروندان هر کشوری دچار بیماری شده است و طبق تجویز پزشکش دارو هایی که اعلام شده استفاده کرده است و آزمایش های وی را به متخصصان فدراسیون پزشکی و نادو نشان داده ایم و با توجه به ارائه مستندات مجاب شده اندکه برحسب ضرورت دارو استفاده کرده است.
سهرابیان در مورد اینکه ورزشکاران قایق و تجهیزات را با چه وسیله ای قرار است که به بندر خمیر برای ادامه تمرینات بروند و هزینه های رفت و آمدها بررسی شده است؛  ابراز کرد: فدراسیون قایقرانی این هزینه را تقبل کرده است و با هواپیما ورزشکاران را برای حضور درتمرینات اعزام می کنیم اما برگزاری این اردوها در تهران مشکل است زیرا مسیر دریاچه استادیوم برای تمرین برخی رشته ها کم است.
رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد برگزاری لیگ رشته های قایقرانی ادامه داد: لیگ رشته کانوپولو و اسلالوم را در دستور کار داریم و دور برگشت لیگ آبهای آرام هم مقرر شده که بزودی برگزار شود و بعد از این رشته ها برای رشته کایت بردینگ و دراگون بوت برنامه ریزی خواهیم کرد. تمام این لیگ ها به صورت پخش زنده برگزار خواهد شد و برای گرفتن اسپانسر برای قایقرانی باید این رشته را به عموم جامعه بشناسانیم که در این خصوص باید تلاش دستجمعی صورت بگیرد. البته زمان برگزاری لیگ ها را نمی توانم دقیق اعلام کنم زیرا باشگاه ها باید همگی اعلام آمادگی کنند.
وی در مورد اینکه بین اردوها زمان طولانی افتاده و بی برنامه گی به وجود آمده است عنوان کرد: تغییراتی که فدراسیون جهانی در برنامه های خود ایجاد کرده است و ناشی از شرایط کرونایی بود باعث شد مسابقات دو ماه با تاخیر برگزار شود و به همین منوال ما نیز ناچار بودیم با برنامه های بین المللی هماهنگ شویم هرچند تمام ورزشکارانی که  در اردوهای تیم ملی حضور دارند  کماکان حقوق می گیرند، برنامه ها زیر نظر مربی انجام می شود و تمام اطلاعات در کانالهای اطلاع رسانی گفته می شود بنابراین اگر بی برنامگی هم برای کسی به وجود می آید تقصیر بی نظمی خودشان است.  
گفت و گو: الهه طائمه