جمعه دهم فروردین ماه
لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور؛

کورس سه تیم برای رسیدن به پلی آف

در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تنها اتفاق مهمی که افتاد خیال آسوده سه چهار تیم دیگر برای رسیدن به دور حذفی بود که فولاد سیرجان، شهداب یزد و سایپا تهران از جمله این تیم ها هستند.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تنها اتفاق مهمی که افتاد خیال آسوده سه چهار تیم دیگر برای رسیدن به دور حذفی بود که فولاد سیرجان، شهداب یزد و سایپا تهران از جمله این تیم ها هستند.


فردا در هفته بیست و چهارم گنبدی ها با تیم جوانشان مقابل لبنیات هراز آمل قرار می گیرند تیمی که سایپا را شکست داد و بهترین شرایط روحی قرار دارد اما پیروز در این مسابقه برای گنبدی ها می تواند آنها را به صعود امیدوار سازد پیکان هم در تقابل با سپاهان صدر نشین به آب و آتش می زند سپاهان البته که همچنان با یک کار گروهی خوب و بدون حاشیه به پیش می رود.
برای شهرداری ورامین نیز نبرد با خاتم اردکان بسیار حائز اهمیت است هر چند اردکانی ها با وجود تغییر مربی نیز از رسیدن به پلی آف نا امید مانده اند اما کسب سه امتیاز بازی می تواند تیم ورامین را بسیار امیدوار سازد.


در سایر دیدارها فولاد سیرجان که رده چهارم جدول را در اختیار دارد با راهیاب ملل کردستان مصاف می رود سرجانی ها برای رسیدن به پله های بالاتر هیچ مسابقه ای را دست کم نمی گیرند. شهداب یزد که صعود خود را حتمی کرده است باید با آذرباتری ارومیه که امیدی به صعود ندارد به مصاف برود اما دیده ایم که آذرباتری ها به لطف جوانی و انرژیک بودن خود پیکار می کنند.


ترین های هفته بیست و سوم؛
پاسورها: پرویز پزشکی(سپاهان)، امیرحسینی(پیکان)، علیرضا بهبودی(سیرجان)
سرعتی ها: علی اصغر مجرد(سپاهان)، آرمین تشکری(فولادسپاهان)، علی شفیعی(سایپا)
قدرتی ها: میثم صالحی(شهرداری ارومیه)، سعید آقاجانی(اردکان)، رحمان داوودی (فولاد سیرجان) 
قطر پاسورها: امین اسماعیل نژاد(سایپا)، صابر کاظمی(فولاد)، فرهاد پیروت پور(خاتم)
لیبروها: محمدرضا حضرت پور(شهرداری ارومیه)، مهدی مرندی(سپاهان)، محمد رضا موذن(سایپا)
بازیکن هفته: علی اصغر مجرد
چهره هفته: امین اسماعیل نژاد 
پر امتیاز ترین بازیکن: میثم صالحی با 26 امتیاز
مربی هفته: رحمان محمدی راد
داور: مرتضی اکرمی(داور اول)، مجتبی بیداریان(داور دوم)
نویسنده: جمشید حمیدی