چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور؛

استقلال با سایپا در آزادی به مصاف می روند

بعد از ظهر امروز دو دیدار در چهارچوب لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار می شود.

بعد از ظهر امروز دو دیدار در چهارچوب لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار می شود.


 تراکتور تبریز در سرجان میهمان گل گهر است و استقلال با سایپا در ورزشگاه یکصد هزار نفری نبرد می کنند. استقلال با کسب 22 امتیاز و فقط یک شکست در صدر جدول قرار دارد. اما پس فردا دیداری حساس بین پرسپولیس و آلومینیوم در اراک برگزار می شود تقابل رسول خطیبی با یحیی گل محمدی به رونق و گرمی این بازی خواهد افزود یحیی و خطیبی در سالهای نچندان دور در کنار هم برای تیم ملی بازی کرده اند و باید  دید بازی سرنوشت این دو در لیگ برتر به کجا خواهد انجامید.
عبدالله اوچی بازیکن ایرانی را می خواهد 
سایت «گازتا دامگا» ترکیه خبر داد مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور اخیرا با بازگشت به ترکیب تیم عملکرد خوبی داشته و عبدالله آوچی سرمربی تیم خواهان ماندگاری اش شد. در همین رابطه حسینی در هفته گذشته پیشنهادهای زیادی را دریافت کرده است. جدیدترین پیشنهاد از سوی باشگاه اندرلخت بلژیک بود که مدافع ایرانی این پیشنهاد را نپذیرفت و اعلام کرد او در ترابزون خوشحال است و از حضور در این تیم رضایت دارد.
هت تریک قوچان نژاد در هلند
بر اساس گزارش سایت اوپتا، بازیکن ایرانی توانست به اولین بازیکن تاریخ لیگ هلند بدل شود که 2 بار به عنوان یار تعویضی به میدان آمده و هت‌تریک کرده است. رضا قوچان نژاد در گذشته در سپتامبر 2019 ( شهریور 98) مقابل والویک توانست 4 گل به ثمر برساند. قوچان نژاد در این خصوص گفت:سال گذشته در اولین مسابقه ام 4 گل زدم و اکنون 3 گل از این بابت بسیار خوشحال هستم.