پنجشنبه نهم فروردین ماه
میکل آرتتا:

اشتباه اوزیل و سوکراتیس تجربه ای برای آرسنال بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم باید از اشتباه اوزیل و سوکراتیس درس بگیرد و دوباره در چنین موقعیتی قرار نگیرد.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم باید از اشتباه اوزیل و سوکراتیس درس بگیرد و دوباره در چنین موقعیتی قرار نگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، آرسنال در این ماه شاهد جدایی دو بازیکن بسیار گران‌قیمت خود، که دراین فصل اطلا به میدان نرفتند، خواهد بود.

میکل آرتتا گفته است که آرسنال باید از اوضاعی که برای اوزیل و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس پیش آمد، درس بگیرد.

مسوت اوزیل که با دستمزد هفتگی 400 هزار یورو، بالاترین دستمزد را در بین توپچی ها داشت، قرار است با فسخ قرارداد خود شش ماه پیش از پایان، به فنرباغچه بپیوندد.

هفته گذشته آرسنال اعلام کرد که سوکراتیس نیز در توافقی دو طرفه، قرارداد خود را این باشگاه را فسخ کرده است و او هم شش ماه قبل از به پایان رسیدن قرارداد‌اش، ورزشگاه امارات را ترک خواهد کرد.

 اکنون آرتتا ابراز امیدواری کرده که توپچی ها در بستن قرارداد با بازیکنان بهتر از گذشته عمل کنند.

میکل آرتتا دراین باره گفت: "شما نمی خواهید که دوباره در این موقعیت قرار بگیرید، این حتمی است. نه باشگاه و نه بازیکن این را نمی خواهند.

اما این اتفاق بیشتر و بیشتر در هر باشگاهی می افتد و می توانید ببینید که در دیگر باشگاه ها هم چنین اتفاقاتی می افتد.

به نظرم باید راه گفتگو و مذاکره را باز بگذارید، بدیهی است که باید تا جایی که ممکن است از رخ دادن این وضعیت جلوگیری کنید و اگر چنین اتفاقی افتاد فقط زودتر تصمیم بگیرید و سعی نکنید تصمیم گیری راجع به موقعیتی را که کار نمی کند، به تاخیر بیندازید.

بعضی اوقات این سخت است چرا که قراردادها بسته شده اند و شماباید به قراردادی که امضا کرده اید احترام بگذارید و پایبند باشید و بعضی اوقات سخت است که ببینید اوضاع چطور ظرف شش ماه تغییر خواهند کرد.

گاهی غیرممکن است که ببینید ظرف سه سال چه اتفاقاتی قرار است بیافتد. ما در تابستان هم سعی کردیم آن مشکلات را حل کنیم، اما گاهی چنین چیزی ممکن نیست."

آرتتا امیدوار است که آمدن ریچارد گارلیک به این تیم به عنوان مدیر عملیات فوتبال باشگاه آرسنال، کمک کند که دیگر این باشگاه در چنین موقعیت هایی گرفتار نشود.

 

آرتتا افزود: "اتفاقات زیادی در سلسله مراتب و بین تصمیم گیرندگان مهم این باشگاه افتاده است. ما در تلاشیم که تیمی واقعا قدرتمند با کیفیت ها و توانایی های مختلف بسازیم که امیدوارم بتواند به ما ثبات و موفقیت بیشتر در تصمیم‌هایمان را بدهد."