سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
این بار نوبت مهروساعی بود؛

بی احترامی به مربی تکواندوی بانوان

بعد از مسائلی که در رابطه با هادی ساعی پیش آمد این بار در مسابقات لیگ بانوان نوبت به خواهر ایشان رسید تا مورد بی احترامی یک ورزشکار دختر شود.

بعد از مسائلی که در رابطه با هادی ساعی پیش آمد این بار در مسابقات لیگ بانوان نوبت به خواهر ایشان رسید تا مورد بی احترامی یک ورزشکار دختر شود.

به گزارش ، شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو بانوان "جام کوثر" یادواره سردار هسته‌ای کشور شهید محسن فخری‌زاده با حضور پنج تیم فتح صدر البرز، لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت رهنما تجارت آراز امین و هیات تکواندو سیستان و بلوچستان، امروز پنجشنبه دوم بهمن ماه به صورت متمرکز در سالن مسابقات فدراسیون تکواندو برگزار شد.

در نهایت این تیم البرزی بود که با نتیجه 7 بر یک حریفش را شکست داد تا یک روز قبل از پایان این دوره از مسابقات خیال خود را برای قهرمانی راحت کند. 

نکته تاسف آور اینکه بعد از بازی آخر که اکرم خدابنده از تیم البرز توانست شهربانو دامغانی‌نژاد 19 بر پنج شکست دهد، بازیکن شکست خورده نسبت به مهرو ساعی مربی تیم پیروز دست به ناسزا گویی زد.

ساعی در این باره گفت: باز هم جوابش را ندادم و همه شاهد بودند که او همچنان به من فحاشی می‌کرد. به خاطر اینکه عصبانی نشوم سالن مسابقه را ترک کردم. سروی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تکواندو و کمرانی سرمربی تیم ملی، بابت این رفتار زشت بسیار ناراحت شدند و خواستار این بودند تا این بازیکن از من عذرخواهی کند که در نهایت این کار را نکرد.

مدیر فنی تیم تکواندو فتح صدر البرز در مورد اینکه این بازیکن رضایت‌نامه‌ای برای رفتن به تیم دیگری نداشته، گفت: دامغانی‌نژاد حتی بدون اطلاع من با تیم لوازم خانگی کن قرارداد بسته است و باز هم در مورد این بی‌قانونی چیزی نگفتم.
در این باره با مریم آذرمهر سرناظر مسابقه گفت و گو کرده ایم وی گفت: ناراحتی و کدورت بین مربی سابق و شاگرد قبلی بود و هیچ ارتباطی به ما نداشت.
آذرمهر که از مربیان سرشناس تکواندو بوده در پاسخ به این سوال که چنین رفتار ناپسندی در حضور نائب رئیس فدراسیون صورت گرفته است گفت: هیچ اطلاعی ندارم و بهتر است از فدراسیون تکواندو بپرسید.
نویسنده: عباس اسماعیلی