پنجشنبه نهم فروردین ماه
نیم نگاه...

مدیریت فوتبال با کفش چوبین نمی شود!

هر گوشه از فوتبال ایران تهدید است و حاشیه یکی از افشاگری می گوید دیگری از پشت پرده جادوگری و آن دیگری هم از بلای داوری سخن می گوید.

هر گوشه از فوتبال ایران تهدید است و حاشیه یکی از افشاگری می گوید دیگری از پشت پرده جادوگری و آن دیگری هم از بلای داوری سخن می گوید.


فارغ از اینکه طرح چنین مسائلی در انزار و افکار عمومی پای فضای مجازی را به میان می کشد که این روزها به سلاحی مرگبار در جامعه ما تبدیل شده و همه را از دم تیغ می گذراند و آنچه در این بین از بین می رود همان شان و اعتبار فوتبال است.
داوران در همه جای دنیا اشتباه می کنند و برای کاستن این نواقص از تکنولوژی استفاده می کنند ولی ما همچنان با همان شرایط سه چهار دهه پیش به راه خود ادامه می دهیم و فکر می کنیم با فرافکنی می شود امور را پیش برد دیگر گذشت آن زمان که توپ را به زمین دیگری می انداختیم و ضعف مدیریت و برنامه ریزی را در ناسازگاری ها می پنداشتیم و اکنون که انتخابات فدراسیون فوتبال در پیش است مدیرانی که داوطلب میز ریاست و حضور در هیات رئیسه هستند باید این امور را جدی بگیرند وگرنه مانند مدیران یکی دو دهه اخیر از نردبان ریاست می افتند و با دست و پا و دنده های شکسته از صحنه فوتبال دور می شوند.
فدراسیون آینده باید لباس آهنین بر تن داشته باشد و بداند که با کفش چوبین نمی تواند بر این همه مشکلات ریز و درشت فائق آید. پس مسوولان ورزش و هیاتهای سراسر کشور و مدیران باشگاه ها همه این موارد در انتخابات پیش رو لحاظ کنند.
نویسنده: رضا اسماعیلی