پنجشنبه نهم فروردین ماه

ناگلزمان در بین گزینه‌های رئال قرار دارد

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، از مطرح شدن اسمش به عنوان گزینه سرمربی‌گری رئال مادرید به خود می بالد.

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، از مطرح شدن اسمش به عنوان گزینه سرمربی‌گری رئال مادرید به خود می بالد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، در روزهای اخیر نام مربی آلمانی تیم لایپزیش در ارتباط با جانشینی زیدان در رئال مادرید مطرح شده است. ناگلزمان می گوید از اینکه نامش به عنوان یکی از گزینه های رئال مطرح می شود به خود می بالد.

این مربی جوان در طول سالهای اخیر به سرعت مشغول پیشرفت بوده. او ابتدا سه فصل تحسین برانگیز را در هوفنهایم مربیگری کرد و سپس در 2019 روی نیمکت لایپزیش نشست.

فوتبالی که تیم های ناگلزمان ارائه می دهند بسیار چشم نواز است و صحبت های بسیاری مطرح شده که به زودی این مربی توسط یکی از غول های فوتبال اروپا به خدمت گرفته خواهد شد.

در اروپا کمتر باشگاهی به عظمت و بزرگی رئال مادرید یافت می شود و گفته می شود که این باشگاه قصد دارد ناگلزمان 33 ساله را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

زیدان که در حال حاضر به دلیل ابتلا به کرونا در نیمکت رئال مادرید غایب است، پس از کسب تنها 1 برد از پنج بازی اخیر، به شدت تحت فشار است.

با باخت برابر تیم گمنام آلکویانو و حذف از کوپا دل ری در هفته گذشته، رسانه های اسپانیایی به احتمال برکناری زیدان پرداخته‌اند.

 ناگلزمان در ارتباط با مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرمربی گری در رئال گفت: "خب واقعا می شد چیزهایی بدتر از این هم خواند! اما من همچنین می‌دانم که چیزهایی که در روزنامه ها می نویسند همیشه درست نیستند."

 

ناگلزمان تا سال 2023 با لایپزیش قرارداد دارد و این تیم بوندسلیگایی به همین راحتی سرمربی ارزشمند خود را از دست نخواهد داد. البته همه چیز به زیدان بستگی دارد که بتواند این شرایط را تغییر دهد یا خیر.

زیدان به دلیل ابتلا به کرونا در پیروزی رئال مادرید برابر آلاوس غایب بود و بازی بعد این تیم برابر لوانته را نیز از خانه باید دنبال کند.

کسب چند پیروزی می تواند کمی از تنش‌ها بکاهد اما عقب افتادن از اتلتیکو مادرید در کورس قهرمانی قطعا زیدان را بیش از پیش تحت فشار خواهد گذاشت.

اتلتیکو مادرید هم اکنون با دو بازی کمتر و 4 امتیاز بیشتر از رئال مادرید، صدرنشین لالیگا است.