جمعه دهم فروردین ماه

مدیر رئال: با حضور زیدان متحدتر از همیشه هستیم

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال مادرید امشب تایید کرد که زین الدین زیدان ماندنی خواهد بود.

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال مادرید امشب تایید کرد که زین الدین زیدان ماندنی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، رئال مادرید امشب برابر آلاوس 1-4 برنده شد تا پس از یک هفته پرحاشیه، بالاخره لبخند بزند. رئال پس از تساوی برابر اوساسونا در لالیگا در سوپرکاپ حاضر شد و به بیلبائو باخت. این تیم در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری نیز به حریفی دسته سومی باخت و از رقابت ها کنار رفت تا شایعات برکناری زین الدین زیدان شنیده شود.

 امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال که از اسطوره های باشگاه نیز محسوب می شود، در پایان بازی امشب گفت:« بازی خوبی بود و نمایش بزرگی را از تیم شاهد بودیم. تیم از هر حیث برتر بود و به شایستگی هم پیروز شد ما رئال هستیم و همیشه برای برد بازی می کنیم. هواداران نیز همیشه توقع برد دارند. از ابتدای بازی خوب و مسلط کار کردیم و نشان دادیم که رئال هنوز زنده است و برای قهرمانی لالیگا می جنگد.»

 بوتراگنیو در مورد زین الدین زیدان گفت:« همه می دانید که زیدان برای ما چه اهمیتی دارد و چه ارزشی برایش قائل هستیم. زیزو الان به کرونا مبتلا شده و برایش بهبودی سریع را آرزو می کنیم. زیدان می ماند و ما الان بیش از همیشه به اتحاد نیاز داریم. امشب تیم ثابت کرد که ما مجموعه ای منسجم و متحد هستیم. هدف ما خوشحال کردن هواداران است و تا روز پایانی برای قهرمانی مبارزه خواهیم کرد.»