جمعه دهم فروردین ماه

فقیر: سنوات رئیس فدراسیون اسکواش اشتباه محاسبه شده بود

سنوات رئیس فدراسیون اسکواش اشتباه محاسبه شد و مسعود سلیمانی همچنان سر پست ریاستش باقی خواهد ماند.

بابک فقیر نایب رئیس فدراسیون اسکواش در گفت و گو با خبرگزاری البرز ورزشی با بیان این مطلب گفت: دکتر سلیمانی از اسفند سال 89 به سمت ریاست اسکواش برگزیده شد و دیروز هم حکم ادامه کار در فدراسیون اسکواش را گرفته است چون به هنگام محاسبه دوران خدمت اش از وزارت ورزش معافیت از سربازی را جزو سنوات ایشان حساب کرده بودند که این اشتباه اصلاح شد و بر اساس آن حداقل تا سال 1400 خواهند بود.

نایب رئیس فدراسیون اسکواش که از همکاران رسانه ای ما محسوب می شود با اشاره به این که برنامه مسابقاتی این رشته به دلیل شیوع کرونا بهم خورده است، افزود: فدراسیون اسکواش سه رشته راکت بالا، اسکواش و پدل را زیر مجموعه دارد و قرار است تیم مردان ما در مسابقات حرفه ای پدل جهان که آبانماه در کشور طر خواهد بود شرکت کند. این در حالی است که میزبانی مسابقات حرفه ای جهان در بخش دختران را برعهده خواهیم داشت که سرمایه گذار آن موسسه مهرسان خواهد بود، البته ما به جز آرزو موسوی زاده که رنکینگ بالای صد جهان را دارد بازیکن حرفه ای نداریم ولی چند ورزشکار ما عضو شده اند و کم کم وارد حوزه حرفه ای ها خواهند شد البته در بخش آقایان 8 - 7 بازیکن حرفه ای داریم که سجاد زارعیان، نوید ملک ثابت، علیرضا شاملی و کاشانی از جمله این قهرمانان هستند.

 class=

نایب فدراسیون اسکواش اضافه کرد: پارسال در مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز مشترک با مالزی به دست آورده ایم که این عنوان رویکرد کشورها را نسبت به اسکواش ایران افزایش داده است.

فقیر ضمن تشریح میزبانی چند تورنمنت چون جونیور بیرجند، جونیور یزد و تهران یادآور شد که ایران مربیان خوبی چون آقای ضیاء الدینی دارد که مربی برتر آسیا شناخته شد و در بانوان نیز خانم پرند دولتی زاده در ردیف پنج مربی برتر آسیا قرار گرفته است.

گفت و گو از: عباس اسماعیلی