پنجشنبه نهم فروردین ماه
چند برش از فوتبال؛

نفت آبادان صدر نشین می شود؟!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود .

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود .


صنعت نفت با کسب 21 امتیاز از 11 بازی بعد از استقلال تهران که 22 امتیاز دارد نفتچی ها اگر بازی فردا را ببرند می توانند صدر جدول را از آبی پوشان پس بگیرند به هر حال دیدار دو تیم خوب شهرستانی صنعت نفت و سپاهان جاذبه های زیادی برای ما خواهد داشت. آبادانی ها اگر بتوانند در لیگ امسال صاحب سهمیه آسیایی و کرسی داخلی شوند شاید فرصتی برای باز بینی اداره فوتبال این خطه زر خیز پیدا کنند.
ترابی در یک قدمی پرسپولیس
 باشگاه العربی قطر روز گذشته به طور رسمی یوسف المساکنی مهاجم تونسی الدحیل را به خدمت گرفت و پس از این اتفاق رسانه‌های قطری خبر از جدایی قطعی مهدی ترابی از باشگاه العربی دادند.شنیده ایم که مهدی ترابی روز گذشته جلسه‌ای با مدیران باشگاه العربی داشته و قرار است با امضای توافق‌نامه‌ای به صورت توافقی از این باشگاه قطری جدا شود. به نظر می‌رسد با توافقات انجام شده بین ترابی و مدیران باشگاه پرسپولیس، بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان تا حد زیادی قطعی به نظر می‌رسد.
میناوند نسبت به 48 ساعت گذشته بهتر است
محمدرضا هاشمیان پزشک معالج میناوند و انصاریان اظهار داشت: گزارش‌های منتشرشده درباره تأمین دارو کذب است و هیچ نقص و کمبودی در زمینه داروهای درمانی کرونا نداریم و آقای میناوند نسبت به روز گذشته بهتر است. امیدوارم تا 48 ساعت آینده شرایط  بهتر شود. میناوند حداقل تا 10 روز تحت شرایط کنونی باید باقی بماند. انصاریان نیز اکنون با کمک دستگاه غیرتهاجمی در حال طی کردن درمان است.