جمعه دهم فروردین ماه

مورینیو: بیل هنوز شایستگی خودش را نشان نداده است

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، معتقد است که گرت بیل باید خودش استحقاق دقایق بیشتر بازی در این تیم را پیدا کند.

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، معتقد است که گرت بیل باید خودش استحقاق دقایق بیشتر بازی در این تیم را پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام، هنوز نتوانسته در این تیم به فرم خوب خود برسد و مورینیو می گوید این به عهده خود بیل است که ثابت کند لیاقت شانس های بیشتری در این تیم را دارد.

بیل در تابستان به صورت قرضی از رئال مادرید به باشگاه سابق‌اش بازگشت، اما وینگر ولزی از زمان بازگشت به لندن نتوانسته خود را به سرمربی این تیم ثابت کرده و به ترکیب ثابت تاتنهام برساند.

بیل این فصل تنها در 11 بازی برای تاتنهام به میدان رفته و از این تعداد تنها چهار بار در لیگ برتر بازی کرده است.

بیل ممکن است در دیدار این هفته تاتنهام برابر ویکمب در چارچوب رقابت های FA Cup به میدان برود اما مورینیو می گوید او هم باید مثل دیگر بازیکنان خودش استحقاق حضور در میدان را پیدا کند.

ژوزه مورینیو گفت: "من نمی توانم به بازیکنانم دقایقی شانس برای بازی بدهم، حضور در بازی چیزی نیست که من بتوانم به بازیکنی بدهم، من به این سو نخواهم رفت.

همه ما از مشکلاتی که او در چند فصل با آنها دست به گریبان بود با خبریم، همه می دانیم که وقتی به این تیم آمد مصدوم بود، همه می دانیم که حتی این فصل هم با چیزهای کوچک کمی بالا و پایین شده.

مهمترین چیز برای او این است که بتواند ثبات داشته باشد، بدون مشکل تمرین کند و وقتی بازیکنی در تمرینات ثبات دارد، با قدرت و بدون هیچ مشکلی تمرین می کند، آن وقت است که بازیکن آماده است.

شانس بازی به او داده نشده، اما آماده به دست آوردن فرصت خود برای حضور در زمین است، برای من این همان تفاوت است.
این هفته او مثل بقیه هر دقیقه با قدرت کار کرده و بگذارید ببینیم او به این شدت از تمرین چطور واکنش نشان خواهد داد.

مسابقه با ویکمب روز دوشنبه است و ما هنوز جلسات تمرینی در پیش داریم تا بتوانیم این موضوع را بررسی کنیم. این به اعتماد به نفس هم مربوط است. اگر بیل احساس کند که این هفته ای که داشته روی او و اعتماد به نفس اش تاثیر مثبت گذاشته، بازی خواهد کرد."

تاتنهام در حال حاضر در لیگ برتر پنجم است و با یک بازی کمتر، تنها یک امتیاز از لیورپول در رده چهارم کمتر دارد.