پنجشنبه نهم فروردین ماه

برونو فرناندز: نمی خواهم در تمرینات باشم!

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، راجع به تمریناتی که برای زدن ضربه آزاد داشته، صحبت کرده است.

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، راجع به تمریناتی که برای زدن ضربه آزاد داشته، صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ساعت ها کار سخت در جلسات تمرین بالاخره نتیجه داد و شیاطین سرخ را به دور بعد رقابت های FA Cup فرستاد.

برونو فرناندز می گوید ساعت ها کار سخت در تمرینات منچستریونایتد به او اجازه داده تا تکنیک زدن ضربه آزاد خود را به حد اعلا برساند، موضوعی که در بازی شب گذشته یونایتد برابر لیورپول به خوبی خود را نشان داد و گل خیره کننده فرناندز از روی ضربه آزاد، منچستریونایتد را پیروز میدان کرد و به مرحله بعد فرستاد.

فرناندز توانست در دقیقه 78 و پس از یک مسابقه نفسگیر و هیجان انگیز، با یک ضربه آزاد مسحورکننده از لبه محوطه جریمه، دروازه الیسون را باز کند و شیاطین سرخ را برابر رقیب دیرینه به یک پیروزی ارزشمند برساند.

میسون گرین‌وود و مارکوس راشفورد دیگر گلزنان یونایتد در این بازی بودند و در سمت مقابل دبل محمد صلاح نتوانست به داد شاگردان یورگن کلوپ برسد.

 
تقریبا یک سال از زمانی که برونو فرناندز با قراردادی 55 میلوین یورویی از اسپورتینگ به اولدترافورد آمد می گذرد و هیچ بازیکنی نتوانسته در این مدتبیش از 28 گلی که او به ثمر رسانده را وارد دروازه کند.

پس از گل پیروزی بخش شب گذشته، ستاره 26 ساله منچستریونایتد فاش کرد که راز موفقت‌اش، سخت کار کردن در تمرینات است، تا جایی که اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، گاهی مجبور است او را از زمین تمرین بیرون کند.
برونو فرناندز گفت: "من تقریبا هر روز تمرین زدن ضربه آزاد می کنم، گاهی سولسشر مجبور از مرا از زمین تمرین بیرون کند.

من همیشه روی این موقعیت های این شکلی کار می کنم. من دوست دارم کار خوان ماتا را تماشا کنم و از او بیاموزم. او واقعا متخصص خوبی است و من و خوان زیاد بعد از تمرینات می مانیم و ضربه آزاد می زنیم. همینطور با راشی، الکس تلس و فرد. البته من فکر می کنم فرد فقط برای تفریح می ماند.

معمولا ضربات راه دور بیشتر مخصوص راشی هستند، ضربات نزدیک به محوطه جریمه برای من و مدل ضربه ای که می زنم، بهتر هستند. اگر خوان یا فرد در زمین باشند هم ضربات از سمت راست برای آنها فرصت خوبی است.

ادی کاوانی قبل از زدن ضربه آزاد به من گفت: "یه ضربه خیلی محکم سمت دروازه‌بان بزن". من هم همین کار را کردم و نتیجه داد. ما بازیکنان خوبی برای زدن ضربه آزاد داریم اما خب به آن لحظه هم بستگی دارد و در آن لحظه من احساس خوبی داشتم.

ما خوب بازی کردیم، شانس های زیادی روی دروازه به وجود آوردیم و آنها را بیش از بازی قبلی در لیگ پرس کردیم. بازی برای این باشگاه در لیگ برتر رویایی است که به حقیقت پیوسته.

همه می دانند و من هم می دانم که هواداران خوشحالند و هفته خوبی خواهند داشت."