جمعه دهم فروردین ماه

تیم‌ های برگزیده در مسابقات هندبال قهرمانی جهان مشخص شدند

با انجام بازی های روز یکشنبه چهار تیم از گروه های دوم و سوم به مرحله بعدی مسابقات جهانی صعود کرده اند.

با انجام بازی های روز یکشنبه چهار تیم از گروه های دوم و سوم به مرحله بعدی مسابقات جهانی صعود کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی روز دوازدهم رقابت های هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مصر در سال ۲۰۲۱ با انجام شش مسابقه در دو گروه سه و چهار به پایان رسید تا تکلیف تیم های صعود کننده از این مرحله مشخص شود

در گروه سوم این مسابقات فرانسه با پیروزی ۳۲ بر ۲۳ مقابل پرتغال مقتدرانه بدون باخت با پنج برد ده امتیازی به عنوان صدرنشین از گروه خود بالا رفت. 

همچنین نروژ با شکست ۳۵ بر ۳۳ ایسلند به عنوان تیم دوم گروه به یک چهارم نهایی راه یافت.

 پرتغال،سوئیس،ایسلند و الجزایر تیم های بودند که موفق نشدند از گروه خود به دور بعدی راه پیدا کنند و به ترتیب در رده های بعدی جدول گروه سوم قرار گرفتند.

در گروه چهارم این رقابت ها سوئد با برتری ۳۴ بر ۲۰ مقابل روسیه به عنوان صدرنشین از این گروه بالا رفت، مصر میزبان نیز با نتیجه برابر ۲۵ که مقابل اسلوونی رقم زد به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

اسلوونی،روسیه،بلاروس و مقدونیه به ترتیب در جایگاه های سوم تا ششم این گروه قرار گرفتند و از صعود به مرحله بعدی بازماندند.

تکلیف دیگر تیم های صعود کننده در گروه های یک و دو امروز دوشنبه معلوم خواهد شد و در نخستین بازی بحرین و ژاپن نمایندگان قاره کهن از ساعت؛ ۱۸:۰۰ عصر به وقت ایران در گروه دوم این پیکارها مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

بیست و هفتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان با شرکت ۳۲ تیم از ۲۴ دیماه سالجاری اغاز شده و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.