جمعه دهم فروردین ماه
چک ویدئو چک به گونه تیم ها؛

هفته 24 لیگ برتر باشگاه های کشور

فولاد سپاهان با 18 امتیاز و 53 امتیاز در صدر باقی ماند اما تیم های مدعی که صعود خود را در دور حذفی قطعی می بینند تا حدودی اشتهای خود را برای به آب و آتش زدن از دست داده اند.

فولاد سپاهان با 18 امتیاز و 53 امتیاز در صدر باقی ماند اما تیم های مدعی که صعود خود را در دور حذفی قطعی می بینند تا حدودی اشتهای خود را برای به آب و آتش زدن از دست داده اند.


این در حالی است که تیم های لب مرز قرار گرفته کورس شدیدی بسته اند تا بتوانند تیم های هفتم و هشتم مرحله پلی آف را کامل کنند در این بین تیم جوان و خلص بومی شهرداری گنبد کاری کرد کارستان سه بر یک تیم هراز آمل را شکست داد.
این پیروزی به شاگردان جزیده شانس داد که در ادامه راه بتوانند تیم هفتم جدول باشند. در پیروزی گنبدی ها تک تک بازیکنان این تیم درخشیده بودند یونس قلیچ نیازی بازیکن 22 ساله در پست قطر پاسور 25 امتیاز گرفت.
احسان دانش دوست در پست قدرتی درخشید و رمضان صحبتی در دفاع وسط 18 امتیاز اندوخت و آرمان صالحی نیز مانند همیشه 70 درصد ساعد زد و این جمع را ادریس دانشور، حمید چوگان و متین تکاور و چپ دست قدرتی زن به نام کمال قریشی کامل کرده اند تا تیم شگفتی ساز لقب گیرد اما نکته عجیب جنجالی بود که بر سر ویدئو چک به وجود آمد و بیش از 10 دقیقه مسابقه دو تیم متوقف شد. ناظر مسابقه حسن زاده کارت دو مربی و دو بازیکن گنبدی را گرفت این در حالی است که عظیم جزیده سرمربی گنبد مدعی است که از سوی ناظر فدراسیون مورد اهانت قرار گرفته است که البته کمیته انضباطی فدراسیون باید به هر دو مورد رسیدگی کند و اجازه ندهند در کنار تزلزل برخی از داوران ویدئو چک هم در این روزهای خطیر به گونه تیم ها چک بزند.  


دیدار شهرداری ورامین و خاتم اردکان 5 ست طول کشید در حالی که خاتمی ها در نبود دو پاسور اصلی خود بازی می کردند سر سختی نشان دادند ولی در نهایت مهرداد بابائی و محمد فلاح مانند همیشه ناجی تیم ورامین شدند در این تیم علیرضا صفایی هم خوش درخشید .
فولاد ایرانیان سیرجان که خیال خود را از بابت صعود آسوده دیده است به بازیکنان زخیره خود اشکان درخشان، سعید رنجبر، مهدی جلوه و .. دور داد تا بازیکنان با تجربه مانند سعید رنجبر و علیرضا بهبودی و... قدری بیاسایند. البته در تیم راهیاب که سه بر یک مغلوب فولاد سرجان شد هیوا پایدار، آصفی و احدی جنگنده ظاهر شده اند و در تیم سیرجان هم سعید رنجبر و رامین خانی نقشی مهم و برجسته ایفا کرده اند.
هورسان رامسر بازی تیم همتراز شهرداری قزوین را در سه ست پیروز شد. فاضل پژومان به عنوان پاسور و آلکس بازیکن برزیلی بهترین های تیم هورسان بوده اند رامسری ها هم مانند پیکان به بازی مستقیم تیم های هم وزن برای پیروزی می اندیشند و شهداب یزد نیز که از صعود کرده های پیشاپیش مسابقات محسوب می شود نمایش خوبی مقابل آذرباتری ارومیه نداشت. آذری ها نهایت تلاش خود را کرده بودند اما تجربه بازیکنانی چون سلیم چپرلی، تیم یزد را از شکست نجات داده اندو سرانجام پیکان که نمایش خوبی توسط شایان شاهسون قدر پوان های حساس را ندانست و مغلوب جنگندگی عالی کیاوش حیدری شد که این روزها در قطر پاس روی ارسال های پرویز پزشکی کولاک می کند.


ترین های هفته:
پاسورها: فاضل پژومان(هورسان)، حمید چوگان(گنبد)، پرویز پزشکی(سپاهان)
سرعتی ها: رمضان صحبتی(گنبد)، مهرداد بابائی(ورامین)، علی اصغر مجرد(سپاهان)
قدرتی ها: احسان دانش دوست(گنبد)، رامین خانی (سیرجان)، آلکس(هورسان)
قطر پاسورها:کیاوش حیدری(سپاهان)، سعید رنجبر(سیرجان)، یونس قلیچ نیازی(گنبد)
لیبرو ها: آرمان صالحی(گنبد)، سلیمان اهری(راهیاب)، 
مربی هفته: عظیم جزیده
بازیکن هفته: یونس قلیچ نیازی
امتیاز آور هفته: کیاوش حیدری با 27 امتیاز
چهره هفته: رمضان صحبتی
داور هفته: امید فولادی وندا (داور اول)، کیوان عابد زاده(داور دوم)
تیم برتر هفته: شهرداری گنبد
نویسنده: جمشید حمیدی