پنجشنبه نهم فروردین ماه

حضور معاون ورزش و جوانان در فدراسیون دو و میدانی

در چارچوب دیدار معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش دکتر مهدی علی‌نژاد با حضور در فدراسیون دو و میدانی حضور یافت و با مسئولین آن دیدار و گفت و گو کرد.

در چارچوب دیدار معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش دکتر مهدی علی‌نژاد با حضور در فدراسیون دو و میدانی حضور یافت و با مسئولین آن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی؛در این دیدار که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید ابتدا هاشم صیامی در سخنانی ضمن تشکر و قدر دانی از دکتر مهدی علی‌نژاد به واسطه توجه ویژه به ورزش پایه و پر مدال دو و میدانی پیرامون عملکرد در بیش از سه ماهه گذشته فدراسیون توضیحاتی را برای معاون وزیر ورژش ارائه نمود.

صیامی همچنین با اشاره به پتانسیل بالای ورزشکاران دو و میدانی برای کسب سهمیه المپیک بیان کرد:اردوهای آماده سازی ورزشکاران در داخل و خارج از کشور در حال برگزاری است و ما بسیار امیدواریم که بتوانیم تعداد سهمیه‌های دو و میدانی را در بازیهای المپیک توکیو افزایش دهیم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی نیز گفت:در گام بعدی سیستم اتوماسیون هیات‌های استانی را ایجاد کردیم که بسیار از مشکلات اداری ما را برای مکاتبه با استانهای سراسر کشور از بین برده است.

برگزاری اردوهای متمرکز و غیر متمرکز قهرمانان دو و میدانی در (جزیره کیش، بوشهر، تهران، صربستان،ترکیه،فرانسه و آمریکا و همچنین ساماندهی ورزشکاران و مربیان تیم‌های ملی و پرداخت کمک هزینه به ۷۰ نفر جهت برگزاری اردوهای استانی با نظارت روسای هیات‌‌ها از دیگر مواردی بود که سرپرست دبیری فدراسیون به آن اشاره کرد.

رضایی در پایان به خرید تجهیزات تخصصی دو و میدانی توسط فدراسیون با منابع مالی بخش خصوصی اشاره نمود و گفت:این تجهیزات وارد کشور شده و در گمرک است و انشا الله به زودی ترخیص شده و به تمامی استانهای سراسر کشور ارسال خواهیم نمود.

دکتر مهدی علی‌نژاد نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت بسیار بالای ورزش دو و میدانی گفت:دو و میدانی برای مجموعه ورزش کشور رشته ورزشی بسیار مهمی است اگر دو و میدانی خوب شکل بگیرد کل ورزش کشور پیشرفت خواهد کرد.

وی افزود:با ضوابطی که در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ایجاد کرده ایم بودجه فدراسیون‌ها بر اساس عملکرد و مدال آوری به آنها پرداخت خواهد شد.

او ادامه داد: وزارت‌ورزش و کمیته ملی المپیک برای پرداخت بودجه به فدراسیون‌ها مبنا ایجاد کرده‌اند که بسیار کار مهمی برای ورزش بوده است.

معاون وزیر ورزش همچنین افزود:اگر دو و میدانی بتواند عملکردش را کیفی تر کند قطعا توجهات بیشتری به آن خواهد شد.