جمعه دهم فروردین ماه

مورینیو: لمپارد علاقه ای به مذاکره با من ندارد

پس از برد 4-1 برابر وایکام در FA Cup، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، راجع به اخراج لمپارد و همنیطور عملکرد گرت بیل، ستاره این تیم، صحبت کرده است.

پس از برد 4-1 برابر وایکام در FA Cup، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، راجع به اخراج لمپارد و همنیطور عملکرد گرت بیل، ستاره این تیم، صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ژوزه مورینیو کاملا درک می کند که شاگرد سابق اش، پس از تصمیم چلسی به اخراج او و عوض کردن سرمربی، چه چیزهایی را از سر گذرانده است.

 مورینیو اما معتقد است که لزومی ندارد با فرانک لمپارد تماس بگیرد، چرا که لمپارد علاقه ای به صحبت کردن با او ندارد.
 
تاتنهام روز دوشنبه در چارچوب رقابت های  FA Cup به مصاف وایکام رفت و با گل های گرت بیل، هری وینکز و دو گل تانگای اندومبله توانست 4-1 حریف را از پیش رو بردارد. برد شاگردان مورینیو تنها ساعاتی پش از اخراج فرانک لمپارد از چلسی اتفاق افتاد.

فرانک لمپارد از سال 2004 تا سال 2007 و سپس در سال 2013 برای ژوزه مورینیو در استمفوردبریج بازی کرد و با هدایت او دو قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در کارابائو کاپ، یک قهرمانی در FA Cup و یک قهرمانی در کامیونیتی شیلد (سوپرکاپ انگلیس) به دست آورد.

مورینیو هم مانند لمپارد طعم اخراج از چلسی را چشیده بود و پس از شنیدن خبر اخراج لمپارد، مورینیو گفت که او در جایگاهی نیست که با لمپارد تماس بگیرد.
مورینیو گفت: "فکر نمی کنم که فرانک بخواهد با من یا با هر کس دیگری، به جز خانواده و دوستان نزدیک‌اش، صحبت کند.

اما من هر وقت یک همکار شغل اش را از دست می دهد ناراحت می شوم و فرانک برای من تنها یک همکار نیست. او فرد مهمی در دوران کاری من است و از اخراج اش ناراحت شدم.

اما این بی رحمی فوتبال است، مخصوصا فوتبال مدرن، بنابراین وقتی سرمربی می شوید می دانید که دیر یا زود این اتفاق برای شما هم رخ خواهد داد."

 
پیش از دیدار با وایکام مورینیو گفته بود که گرت بیل باید خودش را ثابت کند و خودش باید شانس بازی در این تیم را به دست بیاورد. بیل موفق شد روز دوشنبه نمایشی تحسین برانگیز داشته باشد و مربی خود را تحت تاثیر بگذارد. پس از اینکه تاتنهام در دقیقه 25 یک گل از حریف دریافت کرد، این بیل بود که در دقایق تلف شده نیمه اول توانست بازی را به تساوی بکشاند.

 مورینیو راجع به بیل افزود: "نمایش او خوب بود. چند حرکت خوب داشت. در موقعیت های یک به یک چند بار بازیکنان حریف را شکست داد و شانس هایی ایجاد کرد و گل هم زد.

جدای از این من هیچوقت فکر نکرده ام که او نمی تواند 90 دقیقه بازی کند. من هیچوقت احساس نکردم که نیاز دارم او را تعویض کنم و این خیلی خوب است."