جمعه دهم فروردین ماه
رهایی آسمانخراش والیبال نشسته جهان از کرونا؛

لشگری: پول که نه دریغ از یک بوسه خشک و خالی

اردوی نخست تیم ملی والیبال نشسته ایران در شرایطی در جزیره کیش برگزار شد که دو بازیکن سرشناس غایب بودند.

اردوی نخست تیم ملی والیبال نشسته ایران در شرایطی در جزیره کیش برگزار شد که دو بازیکن سرشناس غایب بودند.


مجید لشگری و مرتضی مهرزاد که با دو متر و 24 سانتیمتر قد بلند قد ترین بازیکن جهان نیز محسوب می شود.
لشگری که یکی از کامل ترین بازیکنان تیم ملی ایران است از اعضای موثر این تیم در بازی های المپیک ریو بود که یک بار نیز جایزه بهترین بازیکن باشگاه های آسیا را به خود اختصاص داده بود. لشگری درباره شرایط کنونی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان می گوید: من و مهرزاد در اردوی کیش غایب بوده ایم اما همه چیز از نظر من راضی کننده است و کمیته ملی پارالمپیک هم به ما حقوق ماهیانه می دهد و تیم با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها زیر نظر آقای رضایی تمرین می کند.
لشگری در پاسخ به این پرسش البرزورزشی که آیا می توانید از عنوان قهرمانی پارالمپیک دوره قبل در این رشته دفاع کنید می گوید: ما تلاش خود را می کنیم ولی اکنون کشورهای زیادی به جمع مدعیان اضافه شده اند روزگاری مصر و بوسنی رقیب ما بودند امروز تیم های برزیل و روسیه نیز به آنها اضافه شده اند.
لشگری که اهل قائم شهر مازندران است درباره فعالیتهای والیبال در این استان می گوید: پارسال با نام تیم شهدای آمل در لیگ برتر حضور پیدا کردیم و قهرمان شدیم اما در اثر کم لطفی  این تیم منحل شد و ما نه تنها پارسال پولی از بابت یک فصل بازی از این تیم نگرفته بودیم بلکه حتی یک بوسه (خش به زبان مازنی یعنی بوسه) خشک و خالی به ما نداده بودند که لااقل خستگی از تن ما خارج می شد  حیف از مازندران با این همه بازیکن که تیم نداشته باشد.
گفت و گو: جمشید حمیدی