جمعه دهم فروردین ماه

حیدری رئیس جدید فدراسیون نجات غریق

مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار و «مهدی حیدری» با کسب ۲۷ رای به مدت چهار سال رییس فدراسیون شد.

مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار و «مهدی حیدری» با کسب ۲۷ رای به مدت چهار سال رییس فدراسیون شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، مجمع انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز (سه‌شنبه) به ریاست «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور «کیکاووس سعیدی» نماینده کمیته ملی المپیک، «مهدی مستجاب الدعوه» سرپرست فدراسیون نجات غریق و غواصی و «علیرضا خسروی» مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

۴۲ نفر در این مجمع حق را داشتند که اعضای مجمع انتخاباتی این فدراسیون با ۲۷ رای، مهدی حیدری را برای چهار سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب کردند.  «فرهنگ شادنیا» ۱۲ رای و «محمد بابایی» ۳ رای نیز در این انتخابات کسب کردند.

پیش از این  ایلخان نوری رییس این فدراسیون نجات غریق بود که به دلیل دو تابعیتی بودن کنار گذاشته شد و حالا فدراسیون نجات غریق با داشتن مخاطبین و مراجعین فراوان در سراسر کشور که دوران طولانی ریاست میر سلیم را هم تجربه کرده است چشم به مدیر جدید دارد که حداقل برای ما در ورزش خیلی شناخته شده نیست اما انچه که ایشان باید بداند رعایت اصول مدیریتی است. کیمیایی که در بسیاری از فدراسیون های ورزشی خلا آن به شدت حس می شود.