جمعه دهم فروردین ماه
ایران دارای یک تیم پر قدرت است؛

نادی: آلکنو مثل گائیچ نباشد

آلکنو به باشگاه زنیت هم تعهد دارد او هم مانند زوران گائیچ که در زمان ما مربی دو شغله محسوب می شد باید برای تیم ملی ما وقت بگذارد.

آلکنو به باشگاه زنیت هم تعهد دارد او هم مانند زوران گائیچ که در زمان ما مربی دو شغله محسوب می شد باید برای تیم ملی ما وقت بگذارد.


علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم والیبال و یکی از بهترین مدافعان روی تور جهان درباره بحث این روزهای تیم ملی مبنی بر آمدن یا نیامدن سرمربی روسی به کشورمان گفت: در زمان گائیچ ما دو اردو در صربستان و روسیه داشتیم که چون وی مربی یک تیم باشگاهی بود خیلی برای تیم ملی ایران وقت نگذاشت اما در برهه کوتاهی که به ایران آمده بود موجبات تغییر نسل در والیبال ایران را فراهم آورد و تاثیر گذاری خوبی را هم برای مربیان ایرانی از جمله حسین معدنی داشت اما شرایط آن روزگار تیم ملی با حالا فرق می کند. اکنون تیم ملی ایران یکی از بهترین های دنیاست بنابراین امیدواریم که آقای آلکنو که مسئولیت پذیرفته است موقعیت و حساسیت تیم ملی ما را درک کند.
نادی که 17 سال در سطح اول والیبال ایران و آسیا بازی کرده بود امسال بعد از وقفه ای سه ساله با تیم هودار تهران در لیگ دسته یکم باشگاه های کشور به میدان آمده است و در این باره گفت: نیمی از تیم های لیگ یکی استعدادهای بسیار خوبی دارند و سطح فنی آنها از برخی تیم های لیگ برتری بالاتر است و جا دارد که فدراسیون در انتخاب داوران این رده از مسابقات دقت بیشتری به خرج دهد به خصوص حالا که میزبانی دور حذفی به شهر گرگان سپرده شد داوران تراز اول هم به این شهر اعزام شده اند.
وی با اشاره به حضور چند بازیکن خوب مثل پشت خط زن تیم شهرداری جوان و یا سرعتی زن تیم صنعت نیشابور افزود: امیدوار هستم که با تیم هوادرا بتوانم به لیگ برتر راه پیدا کنم و چه خوب می شود که مسوولان این باشگاه در تیم داری خود در سطح اول والیبال ایران ادامه دهند.
گفت و گو: جمشید حمیدی