پنجشنبه نهم فروردین ماه

یزدانی: دوست داشتم در صربستان کشتی بگیرم

امیرمحمد یزدانی گفت: خیلی دوست داشتم در رقابت های صربستان بعنوان یک تورنمنت تدارکاتی با سطح بالا شرکت کنم و تجربیات خود را در رده ی سنی بزرگسالان بالا ببریم.

امیرمحمد یزدانی گفت: خیلی دوست داشتم در رقابت های صربستان بعنوان یک تورنمنت تدارکاتی با سطح بالا شرکت کنم و تجربیات خود را در رده ی سنی بزرگسالان بالا ببریم.


امیرمحمد یزدانی عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 65 کیلوگرم در گفت : خیلی دوست داشتم به رقابت های صربستان اعزام شوم تا خود را یک محک جدی بزنم اما متأسفانه آزمایش کرونایم مثبت شد و نتوانستم در این مسابقات حضور یابم.

وی در مورد روند بهبودی اش از بیماری کرونا تصریح کرد: متأسفانه به دلیل کرونا اردوی اول تیم ملی را از دست دادم و در اردوی دوم نیز شرایط بدنی خوبی نداشتم اما خوشبختانه در اردوی سوم از لحاظ آمادگی جسمانی عقب ماندگی خود را جبران کردم.


وی در مورد حریفان داخلی اش در وزن 65 کیلوگرم گفت: دو سال است که در انتخابی تیم ملی اول می شوم و سال گذشته نیز بعنوان نماینده کشورمان در رقابت های جهانی قزاقستان شرکت کردم. در این وزن با کشتی گیران خوبی مانند میثم نصیری، پیمان بیابانی،  مرتضی قیاسی و امیرحسین مقصودی مصاف داده ام و در حال حاضر نیز بهنام احسان پور از 61 به 65 آمده است اما اگر قرار باشد راهی رقابت های المپیک بشوم باید برتری خود را ثابت کنم  و تابع دستورات کادر فنی باشم.


یزدانی در مورد انگیزه اش برای حضور در المپیک گفت: انگیزه بسیار بالای برای کسب سهمیه و حضور در المپیک دارم اما قطعا نظر کادر فنی مهم است که چه کسی به این مسابقات اعزام شود.


وی در مورد شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: از شرایط اردو راضی هستم و از لحاظ تغذیه نیز  نسبت به شرایط بدنی و جسمانی کشتی گیران تغییراتی داشته، از کادر فنی هم بابت اینکه تمام تلاش خود را برای آماده سازی کشتی گیران انجام می دهند قدردانی می کنم.


امیرمحمد یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال در این بازی ها است است و در این راه هیچ حریفی را دست کم نخواهم گرفت.