جمعه دهم فروردین ماه

سلیمانی:هزینه های فوتبال 400 درصد افزایش پیدا کرد

خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اعزام تیم های ملی واقعا افزایش ارز مشکلات زیادی را به وجود آورده ولی روند اعزام ها متوقف نشده است.

خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اعزام تیم های ملی واقعا افزایش ارز مشکلات زیادی را به وجود آورده ولی روند اعزام ها متوقف نشده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی،علی سلیمانی،خزانه دار فدراسیون عنوان کرد:در چهارسال و نیم گذشته روزهای سخت و خوب را در کنار هم تجربه کردیم.از ابتدای سال 97 با فیفا و کنفدراسیون برای دریافت منابع مان به مشکل خوردیم و اینکه به یکباره به دلیل وجود تحریم های ظالمانه این منابع قطع شد مشکلاتی را همراه داشت.
وی ادامه داد:مدیریت در فوتبال وقتی منابع دچار نقصان شود با مشکل روبرو خواهد شد.به همت عزیزانی که دل شان به حال فوتبال می تپد تا امروز این مسیر طی شده است.فعالیت18 تیم ملی در رده های مختلف و روند آماده سازی آنها بسیار اهمیت دارد.فراموش نکنیم سه سال بودجه داخلی فدراسیون افزایش پیدا نکرد اما هزینه ها بالای 400 درصد اضافه شده بود.در بحث اعزام تیم های ملی واقعا افزایش ارز مشکلات زیادی را به وجود آورده ولی روند اعزام ها متوقف نشده است. امیدوارم با حضور و همراهی حامیان بیشتر مالی به فوتبال ملی شاهد کمک هرچه بیشتر به تیم های ملی باشیم.

سلیمانی:بودجه داخلی فدراسیون سه سال افزایش پیدا نکرد اما هزینه ها بالای 400 درصد اضافه شد
خزانه دار فدراسیون فوتبال تصریح کرد:شیرین ترین لحظات فعالیت من در این چهارسال و نیم حضور تیم ملی در جام جهانی بود.تیم ملی اوقات شیرینی را برای مردم در جام جهانی خلق کرد و امیدوارم بتوانیم شاهد تکرار آن روزهای زیبا باشیم.ما در آستانه صعود به مرحله حذفی هم بودیم و می توانستیم به این هدف بزرگ تحقق بخشیم.تیم ملی در روسیه یک کاروان بزرگ بود و انجام امور مربوطه کار بزرگی بود.
سلیمانی خاطرنشان کرد:ما امسال علی رغم شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه،از نظر مازاد درآمد ناخالص به جز هزینه های عمومی توانستیم 74 میلیارد تومان کمک و منابع داشته باشیم که بیش از دو میلیارد مازاد بر هزینه ها بود که کار قشنگی بود.هر چند هزینه های سربار باعث شد نتوانستیم مثبت باشیم اما در فعالیت های عملیاتی کماکان مثبت بودیم که به همت مدیران فدراسیون انجام شد.البته باید بهتر از این هم باشیم و بتوانیم درآمدهای بیشتری کسب کنیم.بدیهی است در صورت اخذ مطالبات فدراسیون از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا کلیه پروژه های عمرانی و ردیف های جاری فدراسیون نیز مطابق تقویم و برنامه های توسعه ای فدراسیون به نحو مطلوب انجام خواهد شد.