جمعه دهم فروردین ماه
گفت و گو با داور برتر فوتسال ایران و آسیا؛

ناظمی: افتخار جدیدم را تقدیم به همه دختران ایران می کنم

گلاره ناظمی باری دیگر درخشید و سنمبل داوران زن ایران و کشورهای مسلمان شد.

گلاره ناظمی باردیگر درخشید و سنمبل داوران زن ایران و کشورهای مسلمان شد.


داور ارزشمند بین المللی فوتسال ایران دیشب به عنوان یکی از پنج داور برتر فوتسال انتخاب شد با وی گفت و گو کرده ایم که می خوانید؛ 
ناظمی گفت: 18 سال داوری می کنم و تحصیلات من در رشته بیولوژی است در دوره قبل ششم جهان شده بودم و امسال با اینکه به دلیل کرونا فعالیتی نداشتم یک پله بالا آمده ام و به حتم این یک افتخار برای بنده و جامعه داوری کشورمان است همان گونه که آقا فغانی در عرصه های بین المللی درخشید امیدوار هستم که ما هم بتوانیم سهمی در افتخارات فوتبال کشورمان داشته باشیم.
ناظمی افزود: من فینال المپیک جوانان جهان را در کشور المپیک قضاوت کرده ام در جام ملت های اروپا حضور پررنگ داشته ام و فینال جام باشگاه های جهان را سوت زده ام و اکنون هم به اتفاق خانم زری فتحی کاندیدای قضاوت در مسابقات جهانی لیتوانی هستیم که قرار است شهریور ماه سال آینده برگزار شود.
گلاره ناظمی درباره این پرسش که آیا پشت سر شما دو نفر داوران دیگری هم برای مطرح شدن داریم گفت: حتم داشته باشید که داوران شایسته دیگری هم در کشور ما قضاوت می کنند از جمله خانم زهرا رحیمی از خراسان رضوی که در لیست فیفا قرار دارد مسوولان داوری آسیا و جهان نگاه بسیار خوبی نسبت به داوران زن و مرد ایرانی دارند و این نتیجه حس اعتماد AFC است که راه را برای حضور داوران زن کشورمان هموار ساخته است.
ناظمی در پاسخ به این پرسش که ظاهرا شما و خانم فتحی تنها داوران محجبه زن جهان در فوتسال هستید گفت: وقتی که در المپیک جوانان جهان با حجاب قضاوت می کردم برای همه عجیب می نمود اما هیچ گاه مشکلی تز بابت حجاب نداشته ام و از روزی که فیفا پذیرفت من با پوشش مسابقات را داوری کنم اتفاقات خوبی برای ما به وجود آمده است.
گلاره ناظمی این انتخاب اخیر را به همه داوران و دخترانی که در کشور ما ورزش می کنند و راه موفقیت و قهرمانی را طی کرده اند تقدیم کرده است.
گفت و گو: ج-دوستدار