پنجشنبه نهم فروردین ماه

عبدی پور؛ بهترین گزینه برای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی

دكترمهدی عبدي پور قهرمان اسبق و مربی سازنده تهران با مدرک دکتري حقوق  جزا و جرم شناسي بايد طولاني  در اين امر مهم و تخصصي، چند روز پیش طی حکمی از طرف رياست فدراسیون کشتی به عنوان رئیس کمیته انضباطی سازمان لیگ معرفی شد.  

دكترمهدی عبدي پور قهرمان اسبق و مربی سازنده تهران با مدرک دکتري حقوق  جزا و جرم شناسي بايد طولانی  در اين امر مهم و تخصصی، چند روز پیش طی حکمی از طرف رياست فدراسیون کشتی به عنوان رئیس کمیته انضباطی سازمان لیگ معرفی شد  

این اتفاق جای  بسی خوشحالی برای تمامی اهالی کشتی دارد چرا که فردي از خانواده گوش شكسته ها با سابق عدالت خواهی در مديريت، در این کمیته آمده تا برای اهالی کشتی خدمت کند. ولی نكته قابل تأمل اینکه چرا فدراسیون کشتی می خواهد  دو تا کمیته انضباطی داشته باشد! 


حالا كه فدراسیون کشتی توانسته با اين نخبه يابي مدبرانه یک دکترای حقوق از جنس كشتي را جذب كند   باید از تمامی ظرفیت های اقای عبدي پور که اتفاقا از تجربه و شناخت بالایی از كشتي  برخوردار است در راس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی استفاده کند. چرا كه سازمان لیگ هم از بدنه خود فدراسیون کشتی است. 
 چه بسا با در اولین قدم می تواند   حاشیه های فعلی جا مانده از لیگ کشتی را ساماندهي نمايد.دکتر عبدي پور فردی است که در فدراسیون های وزنه برداری ،فدراسيون بدنسازی و كميته قويترين و مردان اهنين كارنامه موفقی  داشته و تا به امروز عمده تنش های این دو فدراسیون ها را با درایت کاری خودش به صلح و آرامش رسانده است. حال انتظار مي رود  از بدو ورود كه از قضا مصادف با شكايت مديرعامل استقلال  از ۷ کشتی گیر و ۲ مربی  تيم خود است،باقضاوتي عادلانه وعاري از هرگونه حواشي به اعتماد جامعه كشتي و انتخاب رياست فدراسيون  لبيك  گويان پاسخي  در خور ورزش اول كشور بدهد . به  نظر مي رسد رسيدگی عاجلانه و قاطعانه ايشان و رأی صادره، نمايشی مقتدرانه از وجود  افراد خلاق،در بين اهالی   كشتی حتی در امورات حقوقي و قضايی است
نویسنده: احمد دباغ