جمعه دهم فروردین ماه

فرار روبه جلو فراز بام خائیز در لیگ برتر هندبال

دهدشت اعلام کرد که از ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور کناره گیری می کند.

دهدشت اعلام کرد که از ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور کناره گیری می کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی؛ پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در رابطه با دیدار جنجالی فراز بام خائیز دهدشت و فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر باشگاه های کشور و اعلام آرای صادر شده از سوی فدراسیون هندبال باعث شد تا تیم دهدشتی به این آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی واکنش نشان دهد.

تیم فراز بام خائیز دهدشت پس از اینکه دو نفر از بازیکنانش در پرونده کمیته انضباطی به محرومیت و جریمه نقدی محکوم شدند با ارسال بیانه ای در صفحات مجازی اعلام کرد که از ادامه حضور در رقابت های هندبال مردان کشور که به میزبانی تهران روز سیزده بهمن برگزار می شود انصراف خواهد داد
این بیانیه در حالی صادر شد که تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت باید از آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی خوشحال باشد چرا که فرار رو به جلو این باشگاه باعث شد تیم از رقابت های لیگ حذف نشود و اثبات تبانی که تیم انجام داد منجر به حذف از ادامه رقابت های لیگ نباشد.

البته که تصمیم گرفته شده نشان دهنده این است تا دهدشتی ثابت کنند بی گناه می باشند و در حمایت از مهرداد صمصامی و امیر احمدی دو بازیکن این باشگاه که از سوی کمیته انضباطی محروم و جریمه شدند، قصد دارند از لیگ کناره گیری کنند.


و اما این تصمیم در شرایطی است که طبق شنیده ها مسئولین فراز بام خائیز دهدشت یک روز پس از ارای صادر شده از سوی کمیته انضباطی خوشحال بودند چرا که فدراسیون میتوانست با برخورد جدی تر و ورود دقیق تر به قضیه شائبه تبانی این دیدار را اثبات کند مسابقه ای که تیم دهدشت در ثانیه های آخر بازی برابر سپاهان با دو گل جلو است اما به یکبار نتیجه بازی به تساوی کشیده می شود چیزی که با دیدن فیلم بازی به وضوح مشخص است.

به هر حال باید این نکته هم فراموش نشود که تیم فراز بام خائیزدهدشت در مدت سه سالی که در رقابت های مختلف هندبال تیمداری می‌کند موفق شده تا عنوان یکی از جنجالی ترین و جنجال آفرین ترین باشگاه تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهد،  از حمله و ضربه به  داور تا داشتن بازیکنان تقلبی و ... بخشی از پرونده های باشگاه در چند سال اخیر هست که تیم دهدشت در این مدت زمان انجام داده است.

البته به نظر میرسد اظهارت این چنین فقط موج سواری برای بهره برداری شخصی است. انتظار داریم فدراسیون هندبال تحت تاثیر اظهارات هدفمند و غیرقانونی توسط باشگاه های خاص در رسانه ها  قرار نگیرد چراکه  اگر کسی اعتراضی دارد بجای تهدید و حرف های پوپولیستی می تواند بصورت قانونی و رسمی شکایت و خواهان بررسی شود.
حالا باید صبر کرد تا اینکه آیا دهدشت از رقابت های لیگ‌ برتر انصراف خواهد داد یا خیر ،چیزی که احتمالا  اتفاق نخواهدافتاد تا صحت مطالب عنوان شده در بالا را برساند. این تیم طی روزهای آینده راهی تهران می شود تا دور سوم‌ لیگ هندبال آقایان را به مصاف حریفان برود. اما طبق شنیده ها که به گوش ما رسیده، دهدشت قصد دارد خود را قهرمان ملی بداند و با حمایت از مهرداد صمصامی  و این ترفند عنوان کند که حامی بازیکنانش است تا اگر در پایان فصل برای پرداخت مبلغ قرارداد مهرداد صمصامی که  ظاهرا مبلغ سنگینی است به مشکل  بر خورد حرف هایی را برای گفتن  داشته باشد!