پنجشنبه نهم فروردین ماه

پیشنهاد پنج میلیون یورویی به صیادمنش!

اللهیار صیادمنش مهاجم 18 ساله فنرباغچه ترکیه که اخباری از بازگشتش به تیم استقلال مطرح شده بود، با پیشنهاد یک تیم اروپایی مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی؛ صیادمنش مهاجم سابق تیم استقلال و تیم ملی ایران که برای پیشرفت در فوتبال خود به لیگ ترکیه و باشگاه فنرباغچه رفته است، با توجه به حضور مهاجمین گرانقیمتی چون مکس کروز و... کمتر فرصت بازی پیدا می کند و همین باعث شده تا مدیر برنامه وی که ترکیه ای است به دنبال تیم جدیدی برای مهاجم خوش آتیه ایرانی باشد.

طبق آخرین اخبار رسیده صیادمنش با پیشنهاد پنج میلیون یورویی یکی از باشگاه های اروپایی مواجه شده است؛ البته باشگاه فنرباغچه با این پیشنهاد مخالفت کرده و از اللهیار خواسته تا این تیم را همراهی کند.

باشگاه ترکیه ای با یک مربی کروات که سابقه مربیگری در دیناموزاگرب کرواسی را دارد به توافق رسیده اند. از خصایص این مربی استفاده از بازیکنان جوان است کما اینکه در دیناموزاگرب نیز از بازیکنان جوان بهره می گرفت و به این کار علاقه وافری دارد.

صیادمنش که 4 سال دیگر با فنرباغچه قرارداد دارد، این روزها در تمرینات هم تیمی های خود را شوکه کرده؛ او در تست های استقامت، سرعت و چابکی بهترین آمار را در بین هم تیمی های خود به ثبت رسانده که با وجود بازیکنان بزرگ تیم ترکیه ای در نوع خود شگفت انگیز است. بازیکن 18 ساله ایرانی آنقدر پشتکار دارد و در تمرینات مثمر ثمر واقع شده که تحسین کاپیتان فنر را هم برانگیخته و وی خطاب به الهیار گفته پسر! توپ از تو رد نمی شود...

رئیس باشگاه فنر نیز رابطه خوبی با صیادمنش دارد و با او در تماس است تا راضی ماندنش کند.

با این وجود بازگشت مهاجم مازنی استقلال به این تیم منتفی و شاید به وقت دیگری موکول شود.

خبرنگار: مصطفی پاکیزه