شنبه یکم اردیبهشت ماه
بازتاب تصمیمات فدراسیون والیبال؛

فرج الهی: زمان مناسبی برای مسابقات نونهالان نیست

فدراسیون والیبال تا به حال 35 میلیون تومان به هیات والیبال آذربایجان شرقی کمک کرده است این در حالی است که این هیات فقط 70 میلیون تومان پول اجاره سالن ها و کادر فنی را پرداخت کرده است.

فدراسیون والیبال تا به حال 35 میلیون تومان به هیات والیبال آذربایجان شرقی کمک کرده است این در حالی است که این هیات فقط 70 میلیون تومان پول اجاره سالن ها و کادر فنی را پرداخت کرده است.


 فرج فرج الهی رئیس هیات آذربایجان شرقی که با ما درباره برگزاری مسابقات نونهالان قهرمانی کشور گفت و گو می کرد با بیان این مطلب افزود: کرونا دست همه ما را بسته است و در سال حتی مسابقه قهرمانی کشور نیز برگزار نشده اعلام زمان مسابقات نونهالان و فرجه یک هفته ای برای معرفی دوپینگ جای تعجب دارد و ما در این باره با دبیر کمیته مسابقات صحبت کرده ایم که برای فراگیر بودن حضور نونهالان باید بتوانیم مسابقات قهرمانی استان را برگزار کنیم وگرنه در تبریز روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته مسابقاتی را بین 27 کانون انجام می دهیم.
رئیس هیات آذربایجان والیبال شرقی در مورد عدم حضور تیم این استان در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نیز گفت: قرار است به اتفاق پیشکسوتان والیبال تبریز و دکتر بهتاج مدیر کل  تربیت بدنی استان نشستی با شهردار و شورای شهر تبریز داشته باشیم تا شاید آنها را متقاعد به تیم داری مجدد سازیم. متاسفانه یکی دو نفر از اعضای شورای شهر مخالف تیم داری هستند و امیدواریم در انتخابات جدید شورا  افرادی حضور پیدا کنند که حامی والیبال باشند.
فرج الهی درباره عدم موفقیت تیم هوشیار اسپورت در لیگ یک نیز گفت: ما از طروق مختلف 400 میلیون تومان به این تیم کمک کرده ایم و خود هوشیار نیز متحمل هزینه هایی شده است ولی این تیم نتوانست در شان نام تبریز باشد. نامبرده در پایان باری دیگر از رئیس فدراسون والیبال درخواست کرد که به دلیل شرایط کرونایی و حساسیت خانواده ها برگزاری مسابقات نونهالان را به تعویق بیندازد.


سنگدوینی: کار پایه نباید فورس ماژوری باشد

عیسی سنگدوینی رئیس هیات والیبال استان گلستان نیز خواستار تعویق زمان مسابقات نونهالان کشور شد.
وی افزود: برگزاری این رقابتها بسیار ارزنده و سازنده خواهد بود و ما با آن موافق هستیم ضمن اینکه در سطح استان نیز لیگ نونهالان داشته ایم اما زمان فورس ماژوری برای برگزاری این رقابتها فدراسیون و ما را از اصل کار دور می سازد در صورتی که کارهای پایه نیازمند دور اندیشی و برنامه ریزی اصولی است.
سنگدوینی که سرمربی تیم پاس گرگان را در لیگ یک برعهده دارد همچنین از آمادگی این شهر برای میزبانی دور حذفی لیگ یک خبر داد و بیان کرد: گرگان نه تنها به لحاظ مرکزیت و سهولت در امر رفت و آمد تیم ها بلکه از نظر داشتن سالن و هتل  شرایط بسیار مطلوبی دارد و این مساله را در زمان میزبانی تور جهانی ساحلی هم به اثبات رسانده ایم و امیدواریم که فدراسیون درخواست ما را بپذیرد.
گزارش از : جمشید حمیدی