جمعه سی و یکم فروردین ماه

نقدی بر یک برنامه تخصصی والیبال

خوشبختانه ارتباط ما با همه رسانه های ورزشی صمیمانه است و احترام متقابلی وجود  دارد در این بین اما برخی از مربیان و کارشناسان نقد و نظرهایی را ارائه می دهند.

خوشبختانه ارتباط ما با همه رسانه های ورزشی صمیمانه است و احترام متقابلی وجود  دارد در این بین اما برخی از مربیان و کارشناسان نقد و نظرهایی را ارائه می دهند.


 بر اساس درخواست آنها ناچار واتاب دادن هستیم از جمله دکتر فرهاد داخم مربی بین المللی والیبال که می گوید: انتظار ما از برنامه تخصصی 5+1 این بود که نگاهی واقعا تخصصی و عاری از حواشی را به تصویر بکشند البته انصافا طی دو سه سال اخیر برنامه های خوبی را هم ضبط و پخش کرده بوده اند اما شب گذشته از دیدن این برنامه زجر بردیم چرا که با پخش برخی از مسائل حاشیه ای و افرای که شان والیبال  را حفظ نمی کنند و هر چه که بر زبان دارند جاری می سازند و 5+1 هم به تعصی از برنامه 90 فوتبال آن را پخش می کند در شان جامعه والیبال نیست.
البته آقای فردوسی پور کار خود را عالی انجام می داد ولی آیا با برنامه 90 فوتبال ما به کجا رسیده است کدام حاشیه از فوتبال ما کاسته شد به جز اینکه قبح برخی رفتارها از بین رفته است از سویی دیگر بحث کارشناسی است واقعا آیا کارشناس تعریف ندارد 
داخم افزود: امروز من که به عنوان یک منتقد و البته دوستانه این موارد را بر می شمارم شاگردان من همانند آقایان تندروان و طلوع کیان خود به یک مربی بزرگ تبدیل شده اند ولی متاسفانه برنامه سازان عزیز ما مربیان شاغل در لیگ یک را با همه سابقه ای که داریم مربی و کارشناس نمی دانند و به سراغ معدود افرادی می روند که دیگر نخ نما شده اند. از تهیه کننده محترم این برنامه انتظار بیشتری داشتیم.
فضای والیبال با سایر رشته ها تفاوتی آشکار دارد از سویی دیگر تلویزیون هم به عنوان دانشگاهی جامع است پس کاری کنیم که هماهنگ با این آرمان ها به پیش برویم.
گفت وگو: جمشید حمیدی