جمعه دهم فروردین ماه

مورینیو بین دو نیمه از خشم ورزشگاه تاتنهام را ترک کرد

سرژ اوریه، مدافع تاتنهام، پس از بازخواست شدن توسط سرمربی این تیم بابت گلی که در وقت های اضافه نیمه اول دریافت کردند، با عصبانیت ورزشگاه تاتنهام را ترک کرد.

سرژ اوریه، مدافع تاتنهام، پس از بازخواست شدن توسط سرمربی این تیم بابت گلی که در وقت های اضافه نیمه اول دریافت کردند، با عصبانیت ورزشگاه تاتنهام را ترک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بازیکنان تاتنهام در بین دو نیمه بازی این تیم برابر لیورپول، به شدت توسط سرمربی عصبانی‌شان، ژوزه مورینیو، بازخواست شدند. فریادهای مورینیو و تصمیم این سرمربی به تعویض سرژ اوریه، مدافع تاتنهام، که به زعم او روی دریافت گل اول در وقت های تلف شده نیمه اول بازی مقصر بود، منجر به ترک ورزشگاه از سوی این بازیکن شد.

 

برای هر چه بدتر شدن اوضاع، تاتنهام اکنون ستاره خود هری کین را نیز به دلیل مصدومیت هر دو مچ پا در این بازی، در چند هفته آینده در اختیار نخواهد داشت.

اشتباهات فردی در خط دفاع تاتنهام اجازه داد که رابرت فیرمینو در آخرین لحظات نیمه اول برای لیورپول گلزنی کند و این موضوع جرقه عصبانیت بین بازیکنان تاتنهام را زد و چندین جمله خشمگینانه بین هم تیمی ها رد و بدل شد. در بین دو نیمه مورینیو تصمیم به تعویض اوریه گرفت و این تصمیم به شدت مدافع تاتنهام را خشمگین کرد.

مورینیو پس از شکست 3-1 برابر لیورپول در رابطه با جو رختکن تاتنهام در بین دو نیمه گفت: "اوضاع تیم اینطور بود که نمی توانستند بپذیرند دارند می بازند. پذیرفتن گل اول خیلی سخت بود چرا که این گل از چند نظر دقیقا کپی همان شانسی بود که در دقیقه اول بازی داشتنند. خب البته این باعث می شود که بچه ها خوشحال نباشند."

 

منابعی از باشگاه تاتنهام درگیری در رختکن این تیم در بین دو نیمه را تایید کرده اند. گفته می شود که بازیکنان تاتنهام در رختکن نیز با عصبانیت به بازخواست خط دفاعی این تیم و به خصوص سرژ اوریه که اشتباهش منجر به دریافت گل اول شده بود، پرداختند و پس از اینکه مورینیو تصمیم به تعویض اوریه گرفت، این بازیکن ترجیح داد که در ورزشگاه نماند و شاهد نیمه دوم بازی هم تیمی هایش نباشد. اوریه با عصبانیت قبل از شروع نیمه دوم بازی، ورزشگاه تاتنهام را ترک کرد.

 
هری کین هم پس از سوت پایان نیمه اول لنگان لنگان به رختکن رفت و با دریافت ضرباتی روی هر دو مچ پای خود، با مچ های ورم کرده مجبور به ترک بازی شد تا نگرانی هایی جدی برای سرمربی تاتنهام به وجود بیاورد.