جمعه دهم فروردین ماه

کلوپ: با برد دیشب شایستگی خودمان را نشان دادیم

لیورپول با برد شب گذشته برابر تاتنهام بار دیگر به جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر بازگشت.

لیورپول با برد شب گذشته برابر تاتنهام بار دیگر به جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، پس از برد برابر تاتنهام، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، گفت که تیمش توانایی‌هایش را به خوبی به نمایش گذاشت.

 با برد 3-1 دیشب برابر تاتنهام، لیورپول بار دیگر در جمع چهار تیم بالای جدول قرار گرفت و اختلاف امتیازش با منچسترسیتی صدرنشین به چهار امتیاز رسید، هر چند سیتی یک بازی کمتر انجام داده است.

روبرتو فیرمینو، ترنت الکساندر آرنولد و سادیو مانه با گلزنی برای شاگران کلوپ، اولین گل های خود در سال 2021 را در لیگ برتر به ثمر رساندند و توانستند دو باخت پیاپی برابر برنلی و منچستریونایتد را به فراموشی بسپارند. هر چند به نگرانی های آنها راجع به مصدومان خط دفاع این تیم افزوده شد.

کلوپ پس از برد برابر تاتنهام گفت: "ما در لحظات مناسب به گل رسیدیم، آن هم گل هایی محشر. بازیکنان درست برای ما گل زدند. همه چیز خوب بود. به جز البته اینکه جو ماتیپ مجبور شد از بازی بیرون بیاید.

چیزی که من امروز از تیم دیدم ربطی به آمادگی ما نداشت، به این مربوط بود که ما چه کسی هستیم. این ماییم. امروز، مخصوصا در نیمه دوم، ما خودمان را نشان دادیم. یک نبرد جانانه و بالاتر از آن خود فوتبال بود.

من آمار بازی را نمی دانم ولی فکر می کنم جز چند دقیقه در نیمه اول، یادم نمی آید که آنها توپ را چندان در اختیار داشته باشند. خیلی سریع بود و ضدحمله های بسیار سرعتی در بازی وجود داشت و ما واقعا خوب دفاع کردیم. این نمایش خیلی خوبی بود و من خیلی از چیزهایی را که دوست داشتم از بازیکنانم ببینم، دیدم.

از نظر تهاجمی جوری بازی کردیم که واقعا به خوبی از پس آنها برآمدیم. با بازی در کناره ها و بازی در میانه زمین ما اغلب دور و بر محوطه جریمه آنها بودیم که واقعا مهم است. خط دفاع ما هم واقعا خوب دفاع کرد."