پنجشنبه نهم فروردین ماه

پوچتینو: خرید مسی؟ من از بازیکنانم راضی‌ام

پوچتینو در مصاحبه با مارکا گفت: "ما به خودمان می گوییم چه کسی کیلیان را دوست ندارد؟ او با لبخندش، با چهره اش و با انرژی که دارد، کاری می کند که همه دوستش داشته باشند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، راجع به آینده امباپه در این تیم و وضعیت انتقال مسی به پاری صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، سرمربی جدید PSG که مشغول لذت بردن از هدایت امباپه و نیمار در پاریس است، به اتهامات خوان لاپورتا، یکی از کاندیداهای ریاست بارسلونا، مبنی بر بی احترامی به این تیم، پاسخ داد. پوچتینو همچنین در ارتباط با احتمال رفتن امباپه به رئال مادرید یا لیورپول، گفت که انتظار دارد امباپه برای سال ها در پاری سن ژرمن بماند.

مدت هاست که صحبت هایی مبنی بر رفتن امباپه از PSG مطرح است اما سوال اصلی در حال حاضر این است که آیا باشگاهی وجود دارد که بتواند از پس پرداخت هزینه بستن قرارداد با این ستاره بربیاید؟

 
با وجود اینکه PSG قراردادی طولانی مدت را به امباپه پیشنهاد کرده است، این ستاره 22 ساله به تازگی گفت که در حال بررسی گزینه های پیش رو است. قرارداد فعلی او با PSG در سال 2022 به پایان می رسد.

پوچتینو در مصاحبه با مارکا گفت: "ما به خودمان می گوییم چه کسی کیلیان را دوست ندارد؟ او با لبخندش، با چهره اش و با انرژی که دارد، کاری می کند که همه دوستش داشته باشند.

او در سن 19 سالگی قهرمان جهان شد، اتفاقات چشمگیر و تاثیرگذاری برای او افتاده، اما  او خاص و متفاوت است و از هوش هیجانی فوق العاده ای برخوردار است. او پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد، اما او در حال حاضر هم برای خودش کسی است.

چالش کار کردن با اینطور استعدادها چیز خوبی است، باعث می شود سرمربی بهتری شوید. به اینجور بازیکنان یک راه حل نشان می دهید و آنها به شما پنج برابر پاسخ می دهند.

 شایعات زیادی وجود دارد اما من فکر می کنم که او سال ها در PSG خواهد ماند، باشگاه به این موضوع امیدوار است. ما روی او حساب می کنیم. دست است که او باید برای آینده اش تصمیم بگیرد، اما او اینجا به نظر بسیار خوشحال و راضی و متعهد به این پروژه به نظر می رسد."

 از پوچتینو همچنین راجع به شایعات پیوستن مسی به PSG سوال شد. سرمربی پاری سن ژرمن مراقب بود تا هیزم به تنور این شایعات نریزد، اما در واکنش به اظهارات خوان لاپورتا که PSG را متهم به بی احترامی کرده بود، پوچتینو اشاره کرد که وقتی موضوع متقاعد کردن یک بازیکن است، هیچ باشگاهی کامل نیست.

 پوچتینو در این باره افزود: "من هر چه که بگویم اشتباه برداشت خواهد شد. من هر چه که اینجا دارم را دوست دارم. بازیکنان بزرگ در هر لیگ و در هر تیمی جا می افتند و مناسب خواهند بود.

من به بازیکنانی که متعلق به تیم های دیگر هستند احترام می گذارم، چون دیگر تیم ها ممکن است خشمگین شوند و من درک می کنم که چرا.

ما می دانیم که در جهان فوتبال قدیسین وجود ندارند؛ هیچکس نمی تواند از باشگاهی شکایت داشته باشد که چرا تلاش می کند تیم‌اش را پیشرفت دهد و بهتر کند. اما این صحبت من حاوی یک پیام پنهان از سوی ما نیست!"