پنجشنبه نهم فروردین ماه
چند برش از فوتبال ایران؛

دردهای نهفته مهرداد میناوند

مهرداد میناوند را هم از دست دادیم و حالا نگران علی انصاریان هستیم ولی افسوس بیشتر ما این است که در زمان حیات زیاد به همدیگر بها نمی دهیم و این رسم خوبی نیست.

مهرداد میناوند را هم از دست دادیم و حالا نگران علی انصاریان هستیم ولی افسوس بیشتر ما این است که در زمان حیات زیاد به همدیگر بها نمی دهیم و این رسم خوبی نیست.


باید درس بگیریم و به یاد داشته باشیم که زندگی کوتاه است و همه ما مسافران این سفر کوتاه هستیم پس سخت نگیریم و به افرادی که جزو نوادر زمان هستند بیشتر اهمیت بدهیم وقتی که مصاحبه میناوند با مهران مدیری را مرور می کردیم واقعا غم سنگینی بر دل ما نشست این که می گفت: روزی چنان دچار تنگنا شده بود که یک هزار تومانی هم برایش مهم می نمود براستی جای تاسف دارد که قهرمانان ورزش ما این گونه دچار رنج شوند و با فراز و فرود های بسیار زندگی کنند.

طارمی باز هم در اروپا درخشید
هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال در حالی برگزار شد که تیم پورتو با تک گل مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود موفق شد تیم فارنسی را شکست بدهد.سایت «ligaportugal» با کمک مخاطبانش تیم منتخب هفته پانزدهم را معرفی کرده است که نام مهدی طارمی در آن دیده می‌شود. طارمی با کسب ۷۶.۴ درصد به عنوان بهترین مهاجم هفته انتخاب شده است.در این ترکیب نام په‌په، زیدو، اوریبه و کورونا هم از تیم پورتو قرار دارد.همچنین به انتخاب سایت «goalpoint»، مهدی طارمی در ترکیب منتخب تیم ماه ژانویه فوتبال پرتغال هم قرار دارد. در ماه ژانویه، چهار هفته از مسابقات لیگ پرتغال برگزار شد و تیم‌های پورتو، ده‌فریرا و ویتوریا گیمارش بهترین عملکرد را داشته و بیشترین نماینده را در تیم منتخب ماه دارند. طارمی نمره ۶.۶۸ را برای قرار گرفتن در ترکیب ماه ژانویه کسب کرده است.


عربستان میزبان می شود
نواف الآسیویه خبرنگار سعودی مدعی شد احتمال برگزاری مسابقات گروه یک لیگ قهرمانان آسیا 2021 با حضور الهلال به میزبانی عربستان زیاد است. دلیل این امر عدم حضور هیچ تیم ایرانی در گروه یک بیان شد و دیگر تیم ها برای حضور در عربستان مشکلی ندارند. در گروه یک الهلال با تیم های شباب الاهلی دبی و استقلال تاجیکستان همگروه است. همچنین برنده پلی آف الغرافه قطر و آلمالیق ازبکستان به این گروه راه پیدا می کند. هنوز میزبانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 مشخص نیست و طبق گزارش ها AFC مهلت دو هفته ای داده تا کشورهای نامزد اعلام آمادگی کنند.

نویسنده: حسن امامقلی