جمعه دهم فروردین ماه

جلسه بانوان استان همدان برگزار شد

این نشست با حضور قاسم ربیعیان دبیر هیئت کشتی استان و دکتر زهرا کهزادی نایب رئیس بانوان هیئت کشتی استان همدان برگزار شد.

این نشست با حضور قاسم ربیعیان دبیر هیئت کشتی استان و دکتر زهرا کهزادی نایب رئیس بانوان هیئت کشتی استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ قاسم ربیعیان دبیر هیات کشتی استان همدان امروز در جلسه اعزام بانوان کشتی آلیش استان همدان به مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا در یکسال گذشته و عدم تمرین ورزشکاران در اردوهای آمادگی مسابقات اگر بدن ورزشکاری آمادگی کافی برای مسابقات نداشته باشد دچار آسیب دیدگی جدی می‌شود.

دبیر هیات کشتی استان همدان  ادامه داد: برای اعزام ورزشکاران به مسابقات آلیش مشکلی نداریم،اما باید ورزشکاران هم نیز برای دفاع از حیثت کشتی استان با تمام توان برای کسب نتیجه به میدان رقابت بروند.

ربیعیان تاکید کرد: برای حضور در مسابقات آلیش بانوان کشور تمام نفرات تیم باید تست کرونا و رضایت‌نامه کتبی اولیا و سرپرست خود را تحویل هیئت استان بدهند.

وی در خصوص برگزاری نخستین دوره کلاس های مجازی برای دانش افزایی فعالان کشتی آلیش نیز گفت:  این کلاس در روز ۱۲ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود و موضوعاتی همچون تغذیه، فیزیولوژی و قوانین و تکنیک های کشتی آلیش تدریس می‌شود که در همین راستا اطلاعات لازم در خصوص برگزاری کلاس توسط معاونت بانوان فدراسیون در گروه آلیش بانوان کشور بارگزاری شده  است.

زهرا کهزادی نایب رئیس بانوان هیئت کشتی استان همدان نیز در خصوص اعزام ورزشکار به مسابقات آلیش قهرمانی کشور بیان کرد: باید نفرات هر وزن در این رشته ورزشی برای اعزام به مسابقات آمادگی لازم را داشته باشند چراکه اعزام هر ورزشکار برای ما بار مسئولیتی دارد نمیخواهیم بدون توجه به حیثیت کشتی استان همدان که قهرمان آسیا و تیم‌ملی داشته است عازم این رقابت‌ها شویم، هرچند همین حالا هم با توجه به شرایط شیوع کرونا و نداشتن تمرینات شرایط برای‌مان سخت است.

کهزادی یادآور شد: در مهلت ۲۰ روزه اعزام نفرات ورزشکار به مسابقات آلیش قهرمانی کشور باید مربیان هر شهرستان سطح آمادگی ورزشکاران خود را بسنجند و تصمیم نهایی را به هیات استان اعلام کنند و انشالله در پایان هفته جاری تست آمادگی از همه کشتی‌گیران آلیش کار بانوان به میزبانی نهاوند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت انفرادی گرفته می‌شود.

قابل ذکر است کشتی‌گیران زیر ۲۰ سال فقط با در دست داشتن رضایت نامه محضری میتوانند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند.