پنجشنبه نهم فروردین ماه
چالش بزرگ تیم های بزرگ دنیا؛

محمدی راد: خوشا به حال والیبال ایران با این جوانها

متمرکز شدن لیگ جهانی والیبال چالش بزرگی برای همه تیم های جهان است چرا که دست مربیان برای استفاده از بازیکنان جوان بسته می شود.

متمرکز شدن لیگ جهانی والیبال چالش بزرگی برای همه تیم های جهان است چرا که دست مربیان برای استفاده از بازیکنان جوان بسته می شود.


رحمان محمدی راد بازیکن سابق تیم ملی با بیان این مطلب افزود : هر چند هنوز شیوه نامه برگزاری این مسابقات اعلام نشده است اما تردیدی ندارم که دست مربیان از بابت تنوع در استفاده از بازیکنان جوان بسته خواهد شد این مساله به ویزه شامل حال تیم ملی کشورمان نیز خواهد شد. در صورتی که ما در لیگ امسال جوانان بسیار خوبی را دیده ایم که شایسته دعوت شدن هستند در واقع باید بگویم خوشا به حال والیبال ایران که این همه بازیکن جوان و با استعداد دارد.
سرمربی تیم والیبال فولاد سپاهان درباره ادامه لیگ داخلی و به ویژه برگزاری دور حذفی آن نیز گفت: زمانی که برخی تیم ها با هم متحد شدند تا مسابقات را به صورت متمرکز در تهران برگزار کنند هر گز به این نیاندیشیدند که تیم هایی مثل اصفهان چقدر دچار مشکلات شده است رفت و امد ها همچنان ادامه دارد. هزینه های هتل کماکان روی دوش باشگاه ها است و هنوز جابجا نشده در فاصله سه روز باید دوباره به تهران بازگردیم با این همه معتقدم که در برگزاری مسابقات باید حق شهرهایی مثل اصفهان، ارومیه ، یزد و ... ادا می شد اما حالا که اینگونه عمل نکرده اند چه اشکالی دارد که دور حذفی به یک شهر بی طرف مثل اردبیل بسپارند تا تیم ها از فضای یکنواخت دور شوند. هر چند که در مجموع معتقدند که متمرکز شدن مسابقات تیم ها را از خاصیت لیگ که رفت و برگشتی برگزار شدن رقابتهاست دور می سازد.
گفت و گو: جمشید حمیدی