پنجشنبه نهم فروردین ماه

ادین ژکو از بین گزینه های منچسترسیتی خط خورد

منچسترسیتی شانس بستن قرارداد با ادین ژکو، مهاجم ناراضی رم، را رد کرد.

منچسترسیتی شانس بستن قرارداد با ادین ژکو، مهاجم ناراضی رم، را رد کرد.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ادین ژکو از موقعیت خود در باشگاه رم ناراضی و به دنبال ترک این باشگاه است. در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بستن قرارداد با این مهاجم به منچسترسیتی، تیم سابق ژکو، نیز پیشنهاد شد، اما پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، می گوید که از بازیکنانی که در اختیار دارد راضی است.

 مهاجم بوسنیایی رم پس از اختلاف پیدا کردن با پائولا فونسکا، سرمربی رم، قرار است که این باشگاه را ترک کند و ممکن است با الکسیس سانچز، مهاجم اینتر معاوضه شود.

این مهاجم 34 ساله، پنج سال از دوران فوتبال خود را در ورزشگاه اتحاد سپری کرد و دو بار با این تیم قهرمان لیگ برتر شد. اما سیتی اکنون با وجود اینکه با مشکل مصدومیت و بیماری سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس، دست و پنجه نرم می کند، امکان خرید یک مهاجم دیگر را رد کرده است.


گفته می شود که خرید ادین ژکو به باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد شد، اما سیتیزن ها این فرصت را رد کردند. گواردیولا نیز حاضر به صحبت راجع به ژکو نشد، اما گفت که او از تعداد گل هایی که تیمش به ثمر رسانده، مخصوصا پس از برد 5-0 برابر وست بروم، راضی است.

 گواردیولا اشاره کرده که رفتن اریک گارسیا به بارسلونا تا قبل از بسته شدن این پنجره نقل و انتقالاتی در روز دوشنبه، احتمالا تنها حرکت این تیم در این فصل از نقل و انتقالات خواهد بود.

گواردیولا گفت: "من اینجا راجع به نقل و انتقالات صحبت نمی کنم. ژکو بازیکن رم است و من هرگز در مورد اینگونه موقعیت ها صحبت نخواهم کرد.

احساس من این است که ما این فصل را با همان بازیکنانی که با آنها شروع کردیم، به پایان خواهیم رساند. به جز شاید یک بازیکن که همه می دانند ممکن است از تیم برود. فکر نمی کند هیچ اتفاق دیگری بیافتد. در روزهای پایانی این پنجره نقل و انتقالاتی خواهیم دید.
تفاضل گل ما در حال حاضر در لیگ برتر بهترین است. اگر خوب بازی کنیم، گل خواهیم زد. اگر خوب بازی نکنیم، گلی در کار نخواهد بود.

من هیچوقت به سرخیو یا گابریل برای حل مشکلاتی که پیش رو داریم فشار نمی آورم. دلیل اینکه چرا گل م یزنیم و بازی ها را می بریم این است که بازی مان بهتر است، رمز و راز خاصی در کار نیست."