پنجشنبه نهم فروردین ماه

خرید مسی موجب زیر پا گذاشتن فرپلی مالی می شود

خوان لاپورتا، کاندیدای ریاست بارسلونا در آخرین اظهارات خود طعنه سنگینی به مدیران PSG زده و این تیم را تهدید به شکایت کرده است.

خوان لاپورتا، کاندیدای ریاست بارسلونا در آخرین اظهارات خود طعنه سنگینی به مدیران PSG زده و این تیم را تهدید به شکایت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، خوان لاپورتا که بیشترین بخت را برای نشستن پشت میز ریاست کاتالان ها را دارد، در آخرین اظهارات خود، پاسخ صحبت های مدیر ورزشی PSG را به تندی داده است.

لاپورتا بار دیگر از باشگاه پاریسی که به دنبال امضای قرارداد با لیونل مسی است، به سختی انتقاد کرد و گفت: "شاید PSG بتواند مسی را بخرد اگر همچنان فرپلی مالی را زیر پا بگذارند!"

لاپورتا که قبلا هم سابقه ریاست بارسلونا را دارد، امیدوار است که در انتخابات آتی این باشگاه در اسفند ماه، مجددا برای این سمت انتخاب شود. صحبت های لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، لاپورتا را به شدت عصبانی کرده و موجب شد تا او هم جوابی آتشین بدهد.


لئوناردو گفته بود: "بازیکنان بزرگی مانند مسی همواره در لیست خرید PSG، خواهند بود، البته الان زمان مناسبی برای صحبت یا حتی خیال‌پردازی راجع به این موضوع نیست.

اما ما هم پشت آن میزی نشسته ایم که باشگاه های بسیاری دور آن حضور دارند و وضعیت مسی را با دقت دنبال می کنند. البته نه، ما هنوز پشت آن میز ننشسته ایم، اما محظ احتیاط صندلی ما پشت آن میز رزرو شده است!"

 لاپورتا در تبلیغات انتخاباتی خود پیوسته ادعا کرده که در صورت نشستن پشت میز ریاست بارسلونا، قادر خواهد بود تا لیونل مسی را در کمپ نو نگه دارد.

لاپورتا PSG را متهم به بی احترامی در صحبت هایشان راجع به مسی کرده و تهدید کرده که درباره این موضوع به فیفا گزارش خواهد داد. تهدیدات لاپورتا حالا دو چندان شده است!
خوان لاپورتا گفت: "من صحبت های آنها را نامناسب و ناجور یافتم. این صحبت ها بی تجربگی آنها را در این سطح نشان می داد. آنها هنوز باید خیلی چیزها در جهان فوتبال یاد بگیرند!

من نمی دانم این واکنشی غریزی است یا مشکل در برقراری ارتباط. شاید بتوانند با مسی قرارداد امضا کنند... اگر همچنان فرپلی مالی را زیر پا بگذارند!  تا جایی که من می دانم آنها سال گذشته ضررهای قابل توجهی داشته اند. کنجکاوم بدانم آیا آنها فرپلی مالی را برای به خدمت گرفتن مسی زیر پا می گذارند.

اگر چنین اتفاقی بیافتد امیدوارم یوفا و فیفا قاطعانه برخورد کنند و داداگاه عالی داوری ورزشی نیز در چنین مواقعی از دخالت و صدور رای ابایی ندارد."

از مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، نیز راجع به احتمال امضای قرارداد با مسی سوال شد و او پاسخی دیپلماتیک برای این پرسش داشت.

پوچتینو گفت: "من هر چه که بگویم اشتباه برداشت خواهد شد. من هر چه که اینجا دارم را دوست دارم. بازیکنان بزرگ در هر لیگ و در هر تیمی جا می افتند و مناسب خواهند بود.

من به بازیکنانی که متعلق به تیم های دیگر هستند احترام می گذارم، چون دیگر تیم ها ممکن است خشمگین شوند و من درک می کنم که چرا.

ما می دانیم که در جهان فوتبال قدیسین وجود ندارند؛ هیچکس نمی تواند از باشگاهی شکایت داشته باشد که چرا تلاش می کند تیم‌اش را پیشرفت دهد و بهتر کند. اما این صحبت من حاوی یک پیام پنهان از سوی ما نیست!"