پنجشنبه نهم فروردین ماه
نام تو در قلب و ذهن ما جاوادانه خواهد ماند؛

بازکنان اشتورم گراتس در سوگ مهرداد

هم تیمی های سابق مهرداد میناوند در تیم اشتورم گراتس اتریش به همراه ایویکا اوسیم که سرمربی آن دوره باشگاه بود، پس از درگذشت ستاره ایرانی آن نسل باشگاه اتریشی، نامه ای احساسی منتشر کردند.

هم تیمی های سابق مهرداد میناوند در تیم اشتورم گراتس اتریش به همراه ایویکا اوسیم که سرمربی آن دوره باشگاه بود، پس از درگذشت ستاره ایرانی آن نسل باشگاه اتریشی، نامه ای احساسی منتشر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، در فاصله 2 روز پس از درگذشت باورنکردنی یکی از ستاره های نسل طلایی فوتبال ایران، همچنان واکنش ها به این اتفاق از نقاط مختلف دنیا به سبک و سیاق های گوناگونی ادامه دارد. مهرداد میناوند چشم از جهان فروبسته و حالا تیم های اروپایی سابق وی به یادش هستند. در جدیدترین اقدام، هم تیمی های سابق مهرداد میناوند در اشتورم گراتس اتریش و مربی اش ایویکا اوسیم نامه ای برای تسلیت به خانواده وی نوشتند. متن این نامه با شرح زیر است:


با درود و احترام به دوستان و خانواده مهرداد عزیز


ما دوستان و هم تیمی های مهرداد که در سال ۱۹۹۹ قهرمان اتریش شدیم و در کنار هم از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۱ در لیگ قهرمانان بازی کردیم. با هم قهرمان اتریش شدیم و با هم چقدر خوشحال بودیم.


وقتی خبر مرگ مهرداد عزیز را شنیدیم تک تک ما ناراحت شدیم.

 مهرداد در پیش ما یک انسان فوق العاده دوست داشتنی بود. او را به خاطر برخورد خوب و لبخند همیشگی دوست داشتیم و با هم بازی ها همیشه مهربان و رفیق بود.


در تیم ما همه مهرداد را دوست داشتند و عشق و شوق او به فوتبال فراموش نشدنی است.
مهرداد همیشه فوتبال تهاجمی را دوست داشت همان چیزی که ما هم می خواستیم


ما 99 بازی رقابتی را با هم انجام دادیم ، از جمله 14 بازی لیگ قهرمانان با موفقیت های فراموش نشدنی برابر گالاتاسرای استانبول ، المپیک مارسی ، گلاسگو رنجرز ، آ اس موناکو و فاینورد روتردام. لحظه ای هرگز فراموش نخواهد شد که ما در مه 1999 با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیرول پیروز شدیم و سپس جام و سوپرجام را کسب کردیم. فراموش نمی شود که چگونه در سال 2000 برای سومین بار پیاپی مقابل فاینورد در روتردام به لیگ قهرمانان راه یافتیم و سپس در مرحله اول مقابل گالاتا در استانبول  در یک  گروه بودیم.


همیشه نام تو در باشگاه مان اشتورم هست.


همه ما مهرداد را برای همیشه در قلب خود نگه داشته ایم و تو نام ات همیشه پیش ماست.


خداحافظ مهرداد عزیز


ایویکا اوسیم و بازیکنان این دوران طلایی استورم گراتس از سال 1998 تا 2001

 کاسیمیر سیدورکزوک، پپی شیکلگرابر، فرانکو فودا، گانتر نویکرچنر، رانکو پوپوویچ، مارکوس شاپ، رومن مالیچ، گیلبرت پریلاسنیگ، مارکوس شاپ، یان پیتر مارتنز، هانس راینمایر، ایویکا واستیچ، ماریو هاس، تامی کوچیان، دیدیه آنژیباود، میشائیل باچتلر، جورج باردل، آبیودون بارووا، گری اشترافنر، گیورگی کورسوس، سرگئی یوران، ایمره سابیکس، آندرس فلرکین، فردل فلدهوفر، روبرت ایبرتسبرگر، چارلز آموا، پتر هلینکا.