جمعه دهم فروردین ماه
اعلام روش جانمایی سالن مسابقات و دستورالعمل های ثابت؛

راهنمای اتحادیه جهانی برای برگزاری مسابقات منتشر شد

اتحادیه جهانی کشتی ابزارهای آنلاین جدیدی را برای فدراسیون های ملی و برگزار کننده مسابقات راه اندازی می کند.

اتحادیه جهانی کشتی ابزارهای آنلاین جدیدی را برای فدراسیون های ملی و برگزار کننده مسابقات راه اندازی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ دپارتمان ورزش اتحادیه جهانی کشتی با همکاری مگافون لایو راهنمای جامعی را برای کسانی که به دنبال برگزاری مسابقات کشتی هستند ایجاد کرده است.

اتحادیه جهانی اعلام کرده است که طی چند سال گذشته با افزایش حرفه ای شدن رقابت های بین المللی کشتی و بالا رفتن تماشاگران، ذینفعان و سازمان دهندگان مسابقات دستورالعمل های ثابت و مشخصی را برای برگزاری مسابقات درخواست کرده اند.

بر این اساس کتاب راهنمای به روز شده ای آماده دسترسی قرار گرفته که در آن به راحتی مکان و شرایط همه ی ملزومات برگزاری مسابقات از جمله جدول امتیازات، جانمایی میزهای سالن، دوربین های تلویزیونی، تریبون، سکوی اهدای مدال و سایر موارد را می توان مشاهده کرد.

ژان دانیل مدیر دپارتمان ورزشی اتحادیه جهانی در این مورد گفت: ما بسیار افتخار می کنیم که این ابزار جدید را به همه ی فدراسیون های ملی و همچنین برگزار کنندگان مسابقات ارائه می کنیم و با چنین اسناد و مدارک دقیق، آماده سازی سالن مسابقات به راحتی کنترل می شود و رعایت الزامات اتحادیه جهانی نیز راحت تر دنبال می شود.


نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی نیز در این مورد گفت: ما در شش سال گذشته سرمایه گذاری فراوانی را در ارائه ورزش کشتی انجام داده ایم و یک بخش اساسی آن مربوط به جزئیات سالن مسابقات و چیدمان آن است، این اسناد برای یکپارچه شدن برگزاری مسابقات در همه دنیا است و ما می خواستیم که کل جامعه کشتی دنیا از آن بهره مند شوند.