جمعه سی و یکم فروردین ماه

دهقانی؛ پیشکسوتان شناسنامه و تاریخچه رشته های ورزشی هستند

رئیس هیات هندبال استان لرستان گفت؛ مقام پیشکسوت در هندبال لرستان از جایگاه بالا و مهمی برخوردار است.

 رئیس هیات هندبال استان لرستان گفت؛ مقام پیشکسوت در هندبال لرستان از جایگاه بالا و مهمی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی: هیت هندبال استان لرستان به مناسبت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات هندبال را یادواره شهید چاغروند به میزبانی شهر خرم آباد در سطح استان برگزار نمود.

این مسابقات با شرکت چهار تیم روز جمعه دهم بهمن ماه به میزبانی مجموعه ورزشی تختی شهر خرم آباد در سالن شهید چاغروند برگزار شد که در پایان تیم هیت هندبال دلفان با دو برد و یک تساوی به مقام قهرمانی دست یافت، الشتر ،خرم آباد و دورود به ترتیب در مقام های دوم تا چهارم پشت سر دلفان قرار گرفتند

در حاشیه این مسابقات که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد از پیشکسوتان دهه ۵۰ و ۶۰ هندبال لرستان توسط کادر هیت هندبال استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

علی دهقانی رئیس هیت هندبال لرستان در رابطه با ارزش و جایگاه پیشکسوت از سوی ایشان در هندبال لرستان بیان کرد؛  پیشکسوتان شناسنامه و تاریخچه هر استان در رشته های ورزشی هستند‌ و مقام پیشکسوت در هندبال لرستان از جایگاه بالا و مهمی برخوردار است.
خداروشکر امروز فرصتی پیش آمد تا هندبال لرستان از  سرمایه های خود تقدیر و تشکر کند تا یک بار دیگر با جمع کردن آنها کنار یکدیگر به نوجوانان و جوانان هندبالیست استان نشان دهیم‌ که در لرستان چه سرمایه های گرانبها و ارزشمندی در هندبال وجود دارد.

رئیس هیت هندبال لرستان افزود؛ در پایان‌ بازی فینال از آقایان؛ خرم آبادی، کبابیان،علوی و مرادی هندبالیست های دهه پنجاه لرستان تجلیل و قدر دانی شد.

دهقانی پیرامون هدف از برگزاری مسابقات یاد اور شد؛ هدف از برگزاری مسابقات ایجاد وحدت و همدلی میان روسایی شهرستانی در سطح هندبال لرستان است تا انشالله با همت و همکاری همه عزیزان مربیان، داوران،بازیکنان و روسایی هیت های شهرستانی هندبال استان پیشرفت کند تا در میادین کشوری بتوانیم افتخار آفرینی کنیم. 

فرهاد نظری رئیس هیت هندبال شهرستان دلفان پس از قهرمانی تیم دلفان در این دوره از مسابقات گفت؛ سطح برگزاری مسابقات نسبت به سالهای اخیر پیشرفت بالای داشت. تیم ها با انگیزه و روحیه بالا مقابل هم قرار گرفتند و خوشحالم دلفان بار دیگر بر سکوی قهرمانی ایستاد، از تمامی بازیکنانم‌ و کادر فنی تیم که سنگ‌ تمام‌گذاشتند برای موفقیت دلفان نهایت تقدیر وتشکر دارم. همچنین از کادر هیت هندبال استان لرستان در راس آن علی دهقانی برای برگزاری چنین مسابقاتی با سطح بالا و کیفیت‌ خوبم‌ تشکر می کنم.