پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
آلکنو و تجربه مربیگری گائیج در والیبال ایران؛

طلوع کیان: لیگ جهانی چالش جدیدی را ایجاد کرده است

آلکنو مربی با تجربه ای است و تمام بازیکنان کشورمان را می شناسد لذا بعید می دانم که تجربه دوران مربیگری گائیج در والیبال ما تکرار شود.

آلکنو مربی با تجربه ای است و تمام بازیکنان کشورمان را می شناسد لذا بعید می دانم که تجربه دوران مربیگری گائیج در والیبال ما تکرار شود.


علیرضا طلوع کیان مربی جوان بین المللی با اشاره به شرایط پیش روی تیم ملی والیبال ایران و البرز ورزشی می گوید: حتم دارم که فدراسیون والیبال در مفاد قرارداد این مربی پیش بینی همه قضایا را کرده است ولی بحث مهم الان متمرکز شدن لیگ جهانی است که نمی دانیم آیا فدراسیون جهانی به تیم های ملی کشورها اجازه شرکت 25 بازیکن را می دهد یا اینکه هر تیم ناچار خواهد بود که با 14 بازیکن راهی کشور میزبان شود. بنابراین باید منتظر اعلام قوانین لیگ ملتها شویم تا بتوانیم در این باره دقیق بحث کنیم. البته بحث مهم در این رهگذر گرانی بلیت پروازهای هوایی است که حداقل سه برابر شده و فدراسیون بین المللی والیبال باید در این باره چاره بی اندیشد.
سرمربی تیم خاتم اردکان درباره مسابقات باقیمانده از لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور گفت: تیم ما دچار بد شانسی زیادی است تا جایی که رایکو و فلاحت خواه پاسورهای اصلی این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده ایم و ناچار شده ایم از پاسور نوجوانان به نام علیرضا باقریان استفاده کنیم. البته شانس زیادی برای رسیدن به پلی آف نداریم اما تلاش خود را می کنیم که از پنج بازی باقیمانده حداکثر امتیازات را بگیریم .
طلوع کیان که از نیم فصل دوم به ادکان پیوسته است درباره جو حاکم در والیبال این شهر گفت: آدمهای خوبی هستند و به والیبال علاقه دارند قبلا با مربیان این تیم مشکلاتی داشته اند اما خود من شرایط خوبی را مشاهده می کنم.
گفت و گو: جمشید حمیدی